گلکسی S23 اولترا مجهز به یک سنسور اثر انگشت دوگانه خواهد شد - تکفارس 
گلکسی S23 اولترا مجهز به یک سنسور اثر انگشت دوگانه خواهد شد - تکفارس 

گلکسی S23 اولترا مجهز به یک سنسور اثر انگشت دوگانه خواهد شد

افشین نوری
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - 19:52
سامسونگ گلکسی s23 اولترا

سنسور اثر انگشت گوشی گلکسی S23 اولترا احتمالا از حسگر اولتراسونیک ۳D Sonic Max کوالکام‌ با قابلیت ثبت دو انگشت استفاده خواهد کرد. این سنسور باعث افزایش امنیت گوشی خواهد شد.

کوالکام اولین شرکتی بود که در سال ۲۰۱۸ سنسور اثرانگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر را معرفی کرد. این سنسور با نام ۳D Sonic Sensor برای اولین بار در زیر نمایشگر گلکسی S10 استفاده شد. 

کوالکام سال گذشته اعلا کرد که سنسور اولتراسونیک خود را بهبود خواهد بخشید و‌ آن را با نام ۳D Sonic Max ارائه خواهد کرد. این سنسور دقت بالایی خواهد داشت و امکان ثبت دو اثر انگشت را به‌طور همزمان خواهد داشت. 

به گفته کوالکام، سطح تشخیص این سنسور ۱۷ برابر بزرگتر از نسل قبلی آن خواهد بود و همین مساحت بزرگتر باعث خواهد شد تا علاوه بر افزایش یافتن امنیت گوشی، سرعت باز شدن قفل آن نیز افزایش یابد. 

له این ترتیب، ۳D Sonic Max بزرگترین سنسور اثر انگشت دنیا و اولین سنسور جهان با قابلیت ثبت دو اثر انگشت خواهد بود. دقت این سنسور ۱:۱,۰۰۰,۰۰۰ و بسیار بیشتر از دقت ۱:۵۰,۰۰۰ نسل قبلی است. کوالکام گفته است که سرعت آن نیز بسیار بالاتر از نسل قبلی خواهد بود. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم عملکرد گلکسی S23 اولترا با این سنسور چگونه خواهد بود. 

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.