دلیل زودتر برگزار شدن رویداد معرفی سری آیفون ۱۴ اپل مشخص شد؛ بحران اقتصاد جهانی - تکفارس 
دلیل زودتر برگزار شدن رویداد معرفی سری آیفون ۱۴ اپل مشخص شد؛ بحران اقتصاد جهانی - تکفارس 

دلیل زودتر برگزار شدن رویداد معرفی سری آیفون ۱۴ اپل مشخص شد؛ بحران اقتصاد جهانی

افشین نوری
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - 08:59
اپل

این‌روزها اقتصاد جهانی در حالت بحرانی به سر می‌برد و خیلی از شرکت‌ها چشم‌انداز روشنی برای آینده خود متصور نیستند و حتی برخی از آن‌ها پیش‌بینی‌های درآمد خود را کاهش داده‌اند.

به نظر می‌رسد این وضعیت روی اپل نیز تاثیر گذاشته است و این شرکت قصد دارد سری آیفون۱۴ را زودتر از سال گذشته معرفی کند. طبق شایعات‌، اپل رویداد معرفی این سری را در تاریخ ۱۴ شهریور (۷ سپتامبر) برگزار خواهد کرد که یک هفته زودتر از تاریخ برگزاری رویداد سال گذشته است.  

مینگ چی کو، تحلیلگر محصولات اپل امروز با انتشار گزارشی گفته است که امسال شرایط بد اقتصاد جهانی باعث شده تا اپل زودتر از سال‌های گذشته رویداد سالانه خود را برگزار کند‌. 

اپل به‌طور معمول رویداد معرفی سری جدید آیفون را در دومین پنج‌شنبه ماه سپتامبر برگزار می‌کرد و عرضه آن‌ها را ۱۰ روز بعدتر آغار می‌کرد. بنابراین انتظار می‌رفت امسال رویداد مذکور در تاریخ ۱۳ سپتامبر برگزار شود و عرضه سری آیفون ۱۴ نیز از تاریخ ۲۳ سپتامیر شروع بشود. اما حالا مشخص شده است که این رویداد در روز ۷ سپتامبر برگزار خواهد شد. 

به گفته مینگ چی کو، اپل نگاه مثبتی به گزارش مالی سه ماهه سوم ۲۰۲۲ خود دارد و امیدوار است که با معرفی محصولات جدید خود درآمدش را افزایش دهد. اپل ظاهرا قصد دارد رویداد معرفی آیپدها و مک‌بوک‌های جدید خود را بعد از رویداد معرفی سری آیفون ۱۴ برگزار کند. 

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم اپل چه فکرهایی در سر دارد و آیا انتظارات این شرکت برآورده خواهد شد یا نه؟

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.