سرویس ارزان‌قیمت نتفلیکس ظاهراً قابلیت تماشای آفلاین نخواهد داشت - تکفارس 
سرویس ارزان‌قیمت نتفلیکس ظاهراً قابلیت تماشای آفلاین نخواهد داشت - تکفارس 

سرویس ارزان‌قیمت نتفلیکس ظاهراً قابلیت تماشای آفلاین نخواهد داشت

افشین نوری
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - 14:36
نتفلیکس

نتفلیکس قصد دارد یک بسته ارزان‌قیمت که شامل تبلیغات خواهد بود در اختیار کاربران خود قرار دهد. این بسته احتمالا اوایل سال ۲۰۲۳ ارائه خواهد شد و فاقد قابلیت تماشای آفلاین خواهد بود. 

وب‌سایت تک‌کرانچ گزارش داده است که نتفلیکس به‌خاطر ارزان‌ بودن این سرویس احتمالا همه قابلیت‌های بسته‌های عادی را در آن عرضه نخواهد کرد و یکی از این قابلیت‌‌ها امکان تماشای آفلاین ویدیوهاست. 

یک توسعه‌دهنده به نام Steve Moser  به کدهایی در اپلیکیشن آیفون نتفلکس دست یافته است که نشان می‌دهد امکان دانلود ویدیوها و تماشای آفلاین آنها در نسخه ارزان‌قیمت نتفلیکس وجود نخواهد داشت. نتفلیکس هنوز این موضوع را تائید نکرده است و به نظر می‌رسد هنوز تصمیم نهایی را در مورد بسته مذکور نگرفته است. 

یکی از مدیران اجرایی نتفلیکس به نام Ted Sarandos چند ماه پیش گفته بود که بسته حاوی تبلیغات نتفلیکس دارای همه قابلیت‌های فعلی نخواهد بود، چراکه در این صورت قیمت آن بالاتر خواهد رفت و‌ این موضوع با ماهیت آن تناقض خواهد داشت. 

بد نیست بدانید که بسته‌های ارزان قیمت HBO Max و Hulu نیز فاقد قابلیت تماشای آفلاین هستند و بنابراین طبیعی است که نتفلیکس هم آن را ارائه نکند. در حال حاضر، قیمت ارزان‌ترین بسته نتفلیکس از ۹.۹۹ دلار برای کیفیت SD شروع می‌شود و تا ۱۵.۴۹ دلار برای کیفیت ۱۰۸۰p می‌رسد. نسخه پریمیوم آن نیز ویدیوهایی با کیفیت ۴K UHD پخش می‌کند که هزینه اشتراک ماهانه آن ۱۹.۹۹ دلار است.

بنابراین انتظار می‌رود قیمت نسخه ارزان‌قیمت آن بین ۴.۹۹ و ۹.۹۹ دلار باشد. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم نتفلیکس چه برنامه‌هایی در سر دارد. 

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید