رکورد فروش شیائومی میکس فولد ۲ در عرض ۵ دقیقه - تکفارس 
رکورد فروش شیائومی میکس فولد ۲ در عرض ۵ دقیقه - تکفارس 

رکورد فروش شیائومی میکس فولد ۲ در عرض ۵ دقیقه

افشین نوری
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - 12:56
شیائومی میکس فولد ۲

شیائومی چند روز پیش در کنار گوشی ردمی K50 اولترا از گوشی میکس فولد ۲ نیز رونمایی کرد و حالا این گوشی در اولین فروش خود در چین رکورد زده است. 

شیائومی گوشی میکس فولد ۲ را در دو نسخه ۱۲/۲۵۶و ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی و ‌به قیمت‌های ۱۳۲۵ و ۱۴۷۴ دلار عرضه کرده است و یک مدل ۱۲ گیگابایتی با ۱ ترابایت حافظه داخلی نیز ارائه شده است که قیمتی برابر ۱۷۶۹ دلار دارد. شیائومی ادعا کرده است که فروش این گوشی در عرض ۵ دقیقه رکورد زده است. 

این گوشی از یک ‌نمایشگر خارجی ۶.۵ اینچی E5 AMOLED سامسونگ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد و نمابشگر داخلی آن یک پنل ۸.۲ اینچی ۲.۵K با نرخ ۱۲۰ هرتز است. این گوشی از فناوری شیشه فوق‌نازک و دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده کرده است.

در داخل میکس فولد ۲ از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس و یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۶۷ وات استفاده شده است و دوربین‌های پشت آن شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مکاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی می‌شوند. دوربین سلفی هم یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی است. میکس فولد ۲ در بخش نرم افزار رابط کاربری MIUI 13  را بر پایه اندروید ۱۲ اجرا می‌کند. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید