گوشی پوکو ‌M4 5G برای بازارهای جهانی عرضه شد - تکفارس 
گوشی پوکو ‌M4 5G برای بازارهای جهانی عرضه شد - تکفارس 

گوشی پوکو ‌M4 5G برای بازارهای جهانی عرضه شد

افشین نوری
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - 16:31
پوکو

پوکو امروز گوشی پوکو ‌M4 5G را در بازارهای جهانی عرضه کرد. این گوشی در واقع نسخه تغییر نام یافته ردمی نوت ۱۱E با طراحی نسبتا متفاوت و دوربین بهتر است. این گوشی ارزان‌ترین گوشی ۵G پوکو محسوب می‌شود که در ادامه به مشخصات آن می‌پردازیم.

پوکو‌ M4 5G از یک نمایشگر ۶.۵۸ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۲۴۰۰x۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد و‌ دارای نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، تراکم پیکسلی ۴۰۱ PPI، نسبت کنتراست ۱۵۰۰:۱ و نسبت تصویر ۲۰:۹ است. این نمایشگر از نوع ناچ‌دار است و ۷۰ درصد طیف رنگی NTSC را پوشش می‌دهد. 

در داخل این گوشی از تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ در کنار رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 2.2 استفاده شده است و نرم‌افزار آن سیستم عامل اندروید ۱۲ با رابط کاربری MIUI 13 است. 

در پنل پشت این گوشی دو‌ دوربین ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی وجود دارد و دوربین سلفی یک سنسور ۸ مگاپیکسلی است. سایر مشخصات این گوشی شامل سیم‌کارت دوگانه، اتصال ۵G، وای‌فای دوبانده، بلوتوث ۵.۱ و درگاه USB-C می‌شوند. یک سنسور اثر انگشت کناری، یک جک هدفون ۳.۵ میلیمتری و یک شیار کارت MicroSD نیز روی این گوشی وجود دارد. همچنین باتری این گوشی دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بوده و با سرعت ۱۸ وات شارژ خواهد شد. 

پوکو هنوز قیمت نسخه جهانی M4 5G را اعلام نکرده است اما آن را در سه رنگ مشکی، آبی و زرد در اختیار مشتربان قرار خواهد داد. فروش این گوشی قرار است از ۲۷ مرداد شروع بشود.

 منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.