اپل قصد دارد به‌زودی تبلیغات بیشتری روی گوشی های آیفون نمایش دهد - تکفارس 
اپل قصد دارد به‌زودی تبلیغات بیشتری روی گوشی های آیفون نمایش دهد - تکفارس 

اپل قصد دارد به‌زودی تبلیغات بیشتری روی گوشی های آیفون نمایش دهد

افشین نوری
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - 10:02
اپ استور

در حالیکه سیستم عامل iOS جوری برنامه‌نویسی شده که می‌تواند در جاهای مختلف تبلیغات نمایش دهد، اما امروز یک تحلیلگر مطرح گفته است که اپل قصد دارد میزان این تبلیغات را افزایش دهد.‌

اپل بخش عمده‌ای از درآمدهای خود را از راه تبلیغات به دست می‌آورد و علیرغم اینکه این شرکت سعی دارد وارد حوزه‌‌های دیگری مثل واقعیت افزوده شود، اما تیم کوک‌ رئیس این شرکت اخیرا در جمع سرمایه‌گذاران گفته بود که تمرکز اپل همچنان روی افزایش درآمد تبلیغات خواهد بود. 

تاد ترسی (Todd Teresi) مدبر واحد تبلیغات اپل نیز گفته است که درآمد این واحد هم‌اکنون ۴ میلیارد دلار است و هدف آن‌ها این است که این عدد را تا چند سال آینده دو برابر بکنند. اپا برای رسیدن به این هدف مجبور است که تبلیغات بیشتری را در جاهای مختلف سیستم‌عامل خود نمایش دهد. 

یک تحلیلگر مطرح به نام مارک گورمان هم امروز ادعا کرده است که اپل میزان تبلیغات نمایش داده شده در اپ استور را افزایش خواهد داد.‌

سایر اپلیکیشن‌های اصلی اپل مثل مپس و پادکست نیز قرار است تبلیغات بیشتری را به کاربران نمایش بدهند. البته این اقدام اپل ممکن کمی تناقض‌آمیز باشد برای اینکه این شرکت اخیرا همه شرکت را مجبور به ارسال درخواست مجوز نمایش تبلیغات برای کاربران کرده بود و خودش بدون هیچ محدودیتی این تبلیغات را به کاربران آی او اس نمایش می‌دهد. 

حالا باید منتظر بمانیم و ‌ببینیم واکنش کاربران نسبت به این موضوع چه خواهد بود. نظر شما در این رابطه چیست؟

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید