مدیرعامل وان پلاس تصاویری از گوشی تاشو وان پلاس فولد منتشر کرد - تکفارس 
مدیرعامل وان پلاس تصاویری از گوشی تاشو وان پلاس فولد منتشر کرد - تکفارس 

مدیرعامل وان پلاس تصاویری از گوشی تاشو وان پلاس فولد منتشر کرد

افشین نوری
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - 15:34
وان پلاس

این‌روزها گوشی‌های تاشو بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته‌اند و شرکت‌‌هایی مثل سامسونگ و موتورولا از جدیدترین مدل‌های خود به نام‌ گلکسی زد فولد ۴، زد فلیپ ۴ و ریزر ۲۰۲۲ رونمایی کرده‌اند.‌ حالا به نظر می‌رسد وان پلاس هم به‌دنبال یک گوشی تاشو به نام وان پلاس فولد است. 

پیت لائو مدیرعامل وان پلاس به‌تازگی تصاویری را در توییتر خود منتشر کرده است و از دنبال‌کنندگان خود پرسیده است “فکر می‌کنید این‌ تصاویر مربوط به چه چیزی هستند؟”

تصاپیری که لائو ‌منتشر کرده است ظاهرا مربوط به مکانیسم لولای یک گوشی تاشو هستند که که قرار است در گوشی تاشو آینده این شرکت استقاده بشود. لائو متاسفانه جزئیات بیشتری در این‌باره منتشر نکرده است و ما نمی‌دانیم ‌که طراحی این‌ گوشی چگونه خواهد بود. با این حال، به نظر می‌رسد که این گوشی شبیه به گوشی تاشو اوپو فایند N خواهد بود. 

گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که وان پلاس احتمالا گوشی تاشو خود را در سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد کد. اگر این خبر صحت داشته باشد ما شاهد رقابت سختی بین شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند در این بخش خواهیم بود. 

سامسونگ هم‌اکنون پیشتاز بازار گوشی‌های تاشو است و شیائومی نیز چند روز پیش با معرفی میکس فولد ۲ درصدد رقابت با این شرکت کره‌ای است. اوپو هم قصد دارد مدل بعدی فایند N را معرفی کند که اواخر امسال روانه بازار خواهد شد. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم بازار گوشی‌های تاشو به کدام سمت و سو‌ خواهد رفت. 

 منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.