شایعه: ردمی K50 اولترا با نام شیائومی ۱۲T پرو در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد - تکفارس 
شایعه: ردمی K50 اولترا با نام شیائومی ۱۲T پرو در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد - تکفارس 

شایعه: ردمی K50 اولترا با نام شیائومی ۱۲T پرو در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد

افشین نوری
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - 13:16
ردمی K50 اولترا 

گوشی‌های شیائومی ۱۲Tو ۱۲T پرو قرار است به‌زودی در بازار جهانی معرفی شوند و اخیرا قیمت و رنگ‌بندی آن‌ها فاش شده بود. حالا یک گزارش جدید ادعا کرده است که ۱۲T پرو در بازارهای جهانی با نام ردمیK50 اولترا عرضه خواهد شد. این در حالیست که ردمیK50 اولترا چند روز پیش معرفی شد.

این اطلاعات را افشاگری به نام Kacper Skryzper منتشر کرده و ‌گفته است که نام این دستگاه را در لیست دستگاه‌های پشتیبانی شده توسط گوگل پلی رویت کرده است. این گوشی ظاهرا با شماره مدل ۲۲۰۸۱۲۱۲ و نام رمزی “diting” در گوگل پلی لیست شده است و براساس این اطلاعات می‌توان گفت که ۱۲T پرو‌ در بازارهای جهانی با نام ردمی K50 اولترا عرضه خواهد شد.

همانطور که گفته شد ردمی K50 اولترا چند روز پیش در کنار گوشی تاشو میکس فولد ۲ معرفی گردید و مشخصات آن شامل یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس و تا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و تا ۵۱۲ گیگابایت رم UFS3.1 می‌شوند.

در بخش دوربین نیز، ردمی K50 اولترا از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی آن نیز یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی است. ضمنا باتری ردمی K50 اولترا ظرفیتی برابر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و با سرعت ۱۲۰ وات شارژ خواهد شد.

حالا اگر ادعای افشاگر مذکور درست باشد در این صورت گوشی شیائومی ۱۲T پرو دارای همه مشخصات فوق خواهد بود و بد نیست بدانید که طبق گزارشی که دیروز منتشر شود قیمت نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی این گوشی در اروپا برابر با ۸۴۹ دلار خواهد بود. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم این شایعات تا چه حد صحت خواهند داشت.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.