ردمی K50 اکستریم ادیشن معرفی شد - تکفارس 
ردمی K50 اکستریم ادیشن معرفی شد - تکفارس 

ردمی K50 اکستریم ادیشن معرفی شد

مهدی حلوائی
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - 08:22
ردمی K50 اکستریم ادیشن

شیائومی سرانجام از ردمی K50 اکستریم ادیشن به عنوان ارزان‌ترین گوشی مجهز به تراشه‌ی پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ رونمایی کرد. گمانه‌زنی‌های قبلی به عرضه‌ی این گوشی با نام ردمی K50 اولترا یا پرو اشاره داشتند اما ردمی K50 اکستریم ادیشن با همین نام به بازار عرضه می‌شود.

ردمی K50 اکستریم ادیشن از نمایشگر امولد ۶.۵ اینچی با وضوح ۱.۵K و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره برده و از فناوری +HDR10 و عمق رنگ ۱۲ بیتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز شده و شیائومی در آن از ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی UFS 3.1 استفاده کرده است.

ردمی K50 اکستریم ادیشن

ترکیب دوربین‌های ردمی K50 اکستریم ادیشن شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با حسگر ایزوسل HM6 و لرزش‌گیر اپتیکال، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکروی ۲ مگاپیکسلی و سلفی ۲۰ مگاپیکسلی می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۱۲۰ واتی، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و دریافت استاندارد IP53 اشاره کرد.

شیائومی نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۸ گیگابایتی را با قیمت ۲،۹۹۹ یوان (۴۵۰ دلار) در دسترس قرار داده و نسخه‌های ۲۵۶/۸، ۲۵۶/۱۲ و ۵۱۲/۱۲ گیگابایتی آن را نیز به‌ترتیب ۳،۲۹۹ یوان (۴۹۰ دلار)، ۳،۵۹۹ یوان (۵۳۵ دلار) و ۳،۹۹۹ یوان (۵۹۵ یوان) قیمت‌گذاری کرده است.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید