ور او اس امکان استفاده از گوگل مپس بدون نیاز به گوشی را فراهم می کند - تکفارس 
ور او اس امکان استفاده از گوگل مپس بدون نیاز به گوشی را فراهم می کند - تکفارس 

ور او اس امکان استفاده از گوگل مپس بدون نیاز به گوشی را فراهم می کند

مهدی حلوائی
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - 16:24
ور او اس

گوگل در جریان رویداد آنپکد (Unpacked) سامسونگ از قابلیت جدیدی برای سیستم‌عامل ور او اس (Wear OS) خبر داد. به‌گفته‌ی این شرکت، کاربرانی که از ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل ور او اس استفاده می‌کنند، به‌زودی برای استفاده از اپلیکیشن گوگل مپس نیازی به گوشی نخواهند داشت.

بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط گوگل، کاربران به‌زودی می‌توانند بدون نیاز به گوشی‌های هوشمند از سیستم مسیریابی یوتیوب بهره ببرند. هرچند که در حال حاضر هنوز مشخص نیست که کدام یک از نسخه‌های ور او اس از قابلیت یادشده پشتیبانی می‌کند اما از آن‌جایی که گوگل این قابلیت را در رویداد رونمایی از سری گلکسی واچ ۵ معرفی کرد، انتظار می‌رود که جدیدترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ از آن بهره ببرند.

گلکسی واچ 5

گوگل و سامسونگ سال گذشته‌ی میلادی بر سر ترکیب سیستم‌عامل‌های تایزن (Tyzen)، که از آن در ساعت‌های گلکسی واچ استفاده می‌شد، با ور و اس و ایجاد یک سیستم‌عامل یکپارچه با نام مشابه ور او اس به توافق رسیدند. این سیستم‌عامل اپلیکیشن‌ها را با سرعت بالاتری اجرا می‌کند، مصرف انرژی کمتری دارد و همچنین اپلیکیشن‌ها و واچ‌فیس‌های بیشتری را ارائه می‌دهد.

نظر شما در مورد سیستم‌عامل ور او اس چیست؟ به‌نظر شما این سیستم‌عامل باید چه ویژگی‌های جدیدی را دریافت کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید