گلکسی بادز ۲ پرو رسماً معرفی شد - تکفارس 
گلکسی بادز ۲ پرو رسماً معرفی شد - تکفارس 

گلکسی بادز ۲ پرو رسماً معرفی شد

مهدی حلوائی
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - 20:11
گلکسی بادز 2 پرو

سامسونگ امروز در رویداد آنکپد (Unpacked) علاوه بر گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فولد و فلیپ ۴ و ساعت‌های سری گلکسی واچ ۵ از ایرفون بی‌سیم گلکسی بادز ۲ پرو رونمایی کرد.

هر کدام از ایرفون‌های گلکسی بادز دارای ۲ اسپیکر با ترکیب ووفر و توییتر هستند و از صدای ۲۴ بیتی Hi-Fi پشتیبانی می‌کنند. با این وجود، کاربران برای استفاده از این کیفیت صدا باید بادز ۲ پرو را به یکی از گوشی‌های مجهز به اندروید ۱۲ سامسونگ متصل کنند. علاوه بر این، گلکسی بادز ۲ پرو از کدک‌های AAC و SBC نیز پشتیبانی کرده است اما خبری از aptX در آن‌ نخواهد بود.

این محصول از سه میکروفون SNR بهره برده که امکان حذف نویز خودکار، تشخیص صدای انسان و تشخیص صدای محیط اطراف را فراهم می‌کنند. به‌گفته‌ی سامسونگ، گلکسی بادز ۲ پرو به‌قدری حساس است که به آسانی و به‌صورت خودکار، صدای انسان و محیط اطراف را شناسایی کرده و در صورت نیاز یکی از آن‌ها را کاهش می‌دهد.

ایرفون بی‌سیم جدید سامسونگ همچنین همانند گلکسی بادز ۲ از باتری ۶۱ میلی‌آمپرساعتی بهره برده اما محفظه‌ی شارژ آن به باتری ۵۱۵ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است. عمر باتری این محصول هنگام پخش موسیقی در حالت عادی ۵ ساعت و با اتصال آن به محفظه‌ی شارژ ۱۸ ساعت می‌باشد. این اعداد با غیرفعال‌کردن حالت حذف نویز خودکار به‌ترتیب به ۲۹/۸ ساعت افزایش می‌یابند.

گلکسی بادز ۲ پرو همچنین در زمان استفاده از قابلیت حذف نویز خودکار، در حالت عادی ۳.۵ ساعت و با اتصال به محفظه‌ی شارژ ۱۴ ساعت امکان مکالمه‌ را ارائه می‌دهد. خاموش‌کردن قابلیت یادشده نیز عمر باتری بادز ۲ پرو برای مکالمه را به ۱۵/۴ ساعت افزایش می‌دهد.

گلکسی بادز ۲ پرو همچنین استاندارد IPX7 برای مقاومت تا عمق ۱ متری آب را دریافت کرده است اما محفظه‌ی آن چنین قابلیتی را ندارد. سامسونگ این محصول را در سه رنگ مشکی، سفید و بنفش و با قیمت ۲۹۹ یورو به بازار عرضه خواهد کرد.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید