قیمت ریزر ۲۰۲۲ موتورولا در آستانه معرفی آن فاش شد - تکفارس 
قیمت ریزر ۲۰۲۲ موتورولا در آستانه معرفی آن فاش شد - تکفارس 

قیمت ریزر ۲۰۲۲ موتورولا در آستانه معرفی آن فاش شد

افشین نوری
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - 16:13
موتورولا ریزر 2022

موتورولا قرار است فردا از گوشی موتو X30 پرو و S30 پرو رونمایی کند و حالا قیمت ریزر ۲۰۲۲ فاش شده است. 

طبق اطلاعاتی که امروز منتشر شده است قیمت ریزر ۲۰۲۲ از ۵۹۹۹ یوان (۸۸۷ دلار) شروع خواهد شد. از طرفی طبق تائیدیه TENAA، این گوشی دارای گزینه‌های رم ۸/۱۲/۱۸ گیگابایت و حافظه‌های داخلی ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت خواهد بود. بنابراین قیمت نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی آن برابر با ۵۹۹۹ یوان خواهد بود. 

گوشی ریزر ۲۰۲۲ قرار است رقیب گلکسی زد فلیپ ۴ باشد و بد نیست بدانید که سال گذشته گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ با قیمت پایه ۷۵۹۹ یوان (۱۱۲۴ دلار) عرضه شد و گلکسی زد فلیپ ۴ به قیمت ۷۹۹۹ یوان (۱۱۸۳ دلار) فروخته شود. بنابراین ریزر ۲۰۲۲ بسیار ارزان‌تر از زد فلیپ ۴ خواهد بود.  

در رابطه با مشخصات این گوشی باید بگوییم که موتورولا از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED با رزولوشن Full HD+ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی در این گوشی استفاده خواهد کرد و نمایشگر خارجی آن یک پنل ۲.۷ اینچی OLED خواهد بود.

دوربین‌های پشت این گوشی شامل یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکی و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود و تراشه آن اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس خواهد بود. در بخش نرم‌افزار نیز سیستم عامل اندروید ۱۲ را در کنار رابط کاربری My UI 4.0 اجرا خواهد کرد. انرژی این گوشی را هم یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۳۳ وات بر عهده خواهد داشت. سنسور اثر انگشت آن نیز از نوع کناری خواهد بود. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید