مشخصات و تاریخ معرفی ردمی K50 اکستریم ادیشن اعلام شد - تکفارس 
مشخصات و تاریخ معرفی ردمی K50 اکستریم ادیشن اعلام شد - تکفارس 

مشخصات و تاریخ معرفی ردمی K50 اکستریم ادیشن اعلام شد

مهدی حلوائی
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - 15:54
ردمی

شیائومی امروز مشخصات ردمی K50 اکستریم ادیشن را فاش و تاریخ معرفی آن را نیز اعلام کرد. این اولین گوشی برند ردمی بوده که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهره می‌برد و قرار است که شیائومی آن را به همراه گوشی تاشوی میکس فولد ۲ در تاریخ ۲۰ مرداد معرفی کند.

بر اساس تصاویر منتشرشده‌‌ی رسمی، ردمی K50 اکستریم ادیشن از طراحی مشابه شیائومی ۱۲S و شیائومی ۱۲S پرو برخوردار بوده و از نمایشگر ۱.۵K با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و تراکم پیکسلی ۴۴۶ پیکسل در اینچ بهره می‌برد. این گوشی همچنین به حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی ایزوسل HM6 مجهز شده که دارای سایز ۱/۱.۶۷ اینچ، دریچه‌ی f/1.75 و سایز پیکسل ۱.۹۲ میکرومتر با پشتیبانی از فناوری ترکیب پیکسل ۹ در ۱ می‌باشد. به‌نظر می‌رسد که ردمی K50 اکستریم ادیشن از دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکروی ۲ مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد.

در همین حال افشاگری با نام کاربری stufflisting نتیجه‌ی عملکرد ردمی K50 اکستریم ادیشن در بنچمارک گیک بنچ را منتشر کرده است. این گوشی با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و ۱۲ گیگابایت رم موفق شد تا در آزمایش‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک بنچ به‌ترتیب نمرات ۱،۳۳۹ و ۴،۳۸۹ را کسب کند. برای مقایسه، ایسوس راگ فون ۶ پرو با ۱۸ گیگابایت رم در همین بنچمارک عملکرد ضعیف‌تری را به‌ثبت رسانده بود.

ردمی K50 اکستریم ادیشن

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید