تصاویر تبلیغاتی گلکسی واچ ۵ و ۵ پرو منتشر شد - تکفارس 
تصاویر تبلیغاتی گلکسی واچ ۵ و ۵ پرو منتشر شد - تکفارس 

تصاویر تبلیغاتی گلکسی واچ ۵ و ۵ پرو منتشر شد

افشین نوری
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - 09:35
گلکسی واچ ۵

سامسونگ قرار است فردا از ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۵ خود رونمایی کند‌ و حالا تصاویر تبلیغاتی آن‌ها در آستانه این رویداد منتشر شده است.

سامسونگ امسال به جای مدل کلاسیک یک مدل پرو به نام گلکسی واچ‌ ۵ پرو معرفی خواهد کرد و تاکنون رندرهای زیادی از این مدل منتشر شده است که طراحی آن را به ما نشان داده‌اند.

امروز نیز وب‌سایت SnoopyTech تصاویر تبلیغاتی ساعت‌های گلکسی واچ ۵ را  منتشر کرده است که یکی از آن‌ها، تصویر گلکسی واچ ۵ را در حال شارژ بی‌سیم نشان می‌دهد. تصویر بعدی، این ساعت را در دستان یک مدل نشان می‌دهد و تصویر سوم قابلیت پایش خواب آن را نشان می‌دهد.

گلکسی واچ ۵

طبق شایعات، گلکسی واچ ۵ پرو دارای باتری و نمایشگر بزرگتری خواهد بود و از نظر ابعاد کمی حجیم خواهد بود. گفته می‌شود باتری آن ظرفیتی برابر ۵۷۲ میلی‌آمپرساعت خواهد داشت و در اطراف نمایشگر آن هیچ ‌حاشیه چرخانی وجود نخواهد داشت.

اگر شایعات قبلی درست باشند، گلکسی واچ ۵ در دو سایز ۴۰ و ۴۴ میلیمتری و گلکسی واچ ۵ پرو در یک سایز ۴۵ میلیمتری معرفی خواهند شد. همچنین نرم‌افزار هر دو‌ مدل Wear OS 3.5 خواهد بود که به همراه قابلیت‌های جدیدی عرضه خواهد شد. لازم به گفتن است که سامسونگ مدل پرو را برای ورزشکاران و مدل استاندارد را برای کاربران عادی و به‌ویژه جوانان طراحی کرده است و انتظار می‌رود هر کدام از آن‌ها رنگ‌های متفاوتی داشته باشند‌ ‌

رویداد آنپک قرار است فردا برگزار شود و سامسونگ علاوه بر ساعت‌های گلکسی واچ ۵ از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ نیز رونمایی خواهد کرد.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید