میزان تولید سری آیفون ۱۴ از ۹۰ به ۹۵ میلیون واحد افزایش یافت - تکفارس 
میزان تولید سری آیفون ۱۴ از ۹۰ به ۹۵ میلیون واحد افزایش یافت - تکفارس 

میزان تولید سری آیفون ۱۴ از ۹۰ به ۹۵ میلیون واحد افزایش یافت

مهدی حلوائی
۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - 18:16
آیفون 14

قرار است که اپل گوشی‌های سری آیفون ۱۴ را در کمتر از یک ماه آینده به بازار عرضه کند و حالا با توجه به کاهش میزان تقاضا برای گوشی‌های اندرویدی، به‌نظر می‌رسد که اپل میزان تولید گوشی‌های جدید خود را از ۹۰ به ۹۵ میلیون دستگاه افزایش داده است.

بر اساس گزارش جدید UDN، اپل از تامین‌کنندگان خود درخواست کرده تا میزان تولید سری آیفون ۱۴ را به ۹۵ میلیون دستگاه برسانند. از آن‌جایی که این شرکت امسال نسخه‌ی مینی آیفون ۱۴ را تولید نمی‌کند، انتظار می‌رود فروش گوشی‌های جدید آن با افزایش روبه‌رو شود. همچنین افت بازار گوشی‌های اندرویدی و پشتیبانی عالی اپل از محصولات خود نیز از دیگر دلایل این موضوع است.

گفته می‌شود که شرکت فاکس‌کان برای افزایش تولید گوشی‌های سری آیفون ۱۴، پاداش‌هایی را برای جذب کارکنان جدید در نظر گرفته است. همچنین سامسونگ که وظیفه‌ی تامین ۸۰ میلیون پنل اولد برای این گوشی‌ها را بر عهده داشت نیز حالا باید میزان تولید پنل‌های خود را افزایش دهد. احتمالاً شرکت‌های ال جی و BOE نیز وظیفه‌ی تامین باقی پنل‌های سری آیفون ۱۴ را بر عهده خواهند داشت.

نظر شما در مورد گوشی‌های آیفون چیست؟ به‌نظر شما اپل باید چه ویژگی‌هایی را به نسل جدید گوشی‌های خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید