ایلان ماسک مدیرعامل توییتر را به مناظره درباره اکانت های فیک توییتر دعوت کرد - تکفارس 
ایلان ماسک مدیرعامل توییتر را به مناظره درباره اکانت های فیک توییتر دعوت کرد - تکفارس 

ایلان ماسک مدیرعامل توییتر را به مناظره درباره اکانت های فیک توییتر دعوت کرد

افشین نوری
۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - 07:50
ایلان ماسک

در حالیکه ایلان ماسک چند روز پیش توییتر را متهم به فریبکاری کرد، حالا او از پاراگ آگراوال مدیرعامل توییتر خواسته است که در یک مناظره عمومی با او شرکت کند. ماسک گفته است که حاضر است درباره تعداد اکانت‌های فیک توییتر با آگراوال مناظره کند تا همه بدانند ماجرا از چه قرار است و چه کسی راست می‌گوید و چه کسی دروغ.

ماسک به‌عنوان مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس روز گذشته در حساب توییتری خود نوشت که اگر توییتر نحوه تعیین اکانت‌های فیک خود را به او نشان دهد حاضر است که پروسه خرید این شرکت را ادامه دهد. 

ماسک سپس از فالوورهای خود در توییتر پرسید که آیا آن‌ها فکر می‌کنند تعداد اکانت‌های فیک توییتر کمتر از ۵ درصد است یا نه. این نظرسنجی فقط دو گزینه “بلی” و “خیر” داشت و تا الان ۶۶ درصد گفته‌اند که “خیر”.

البته بعید است که آگراوال چالش ماسک را برای مناظره بپذیرد و با او‌‌ درباره تعداد اکانت‌های فیک توییتر به گفتگو‌ بنشیند.‌ توییتر هم‌اکنون علیه ماسک شکایت کرده است و قصد دارد از راه قانونی او را مجبور به خرید این شرکت بکند. دادگاه رسیدگی به شکایت توییتر قرار است ۱۷ اکتبر برگزار شود و پنج روز ادامه خواهد داشت.

تیم حقوقی ماسک گفته‌ است که آن‌ها با بررسی‌هایی که با ابزاری به نام Botometer انجام داده‌اند متوجه شده‌اند که تعداد اکانت‌های فیک توییتر بیش از ۵ درصد است.  توییتر در واکنش به این اظهارات گفت که این ادعاها درست نیستند و از نظر قانونی غیرموجه هستند. 

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم دعوای حقوقی توییتر و ماسک در نهایت به کجا ختم می‌شود و چه کسی برنده این میدان خواهد شد.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید