اینستاگرام به‌زودی قابلیت فید تمام صفحه را عرضه می کند - تکفارس 
اینستاگرام به‌زودی قابلیت فید تمام صفحه را عرضه می کند - تکفارس 

اینستاگرام به‌زودی قابلیت فید تمام صفحه را عرضه می کند

افشین نوری
۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - 10:07
اینستاگرام

در حالیکه اینستاگرام بازطراحی پلتفرم خود را متوقف کرده است اما این شرکت هربار به بهانه‌ای تغییراتی در طراحی آن ایجاد می‌کند. 

آدام موسری رئیس اینستاگرام گفته است که این شرکت قصد دارد شروع به تست قابلیت نمایش عکس‌های بسیار بلند ۹:۱۶ بکند. از آنجائیکه امکان نمایش ویدیوهای بلند هم‌اکنون در اینستاگرام وجود دارد، بنابراین انتظار می‌رود برای عکس‌های بلند نیز چنین قابلیتی ارائه شود‌.

در حال حاضر امکان نمایش‌ عکس‌های بزرگتر از ۴:۵ در اینستاگرام وجود ندارد، اما پشتییانی از عکس‌های بلندتر ۹:۱۶ باعث خواهد شد تا عکس‌ها به‌صورت تمام‌‌صفحه نمایش داده شوند. در حالت تمام‌صفحه، عکس‌ها و فیلم‌های منتشر شده در فید، کل صفحه نمایشگر را پوشش خواهند داد و اینستاگرام با ارائه چنین قابلیتی می‌خواهد تجربه بصری کاربران را بهبود ببخشد. نکته جالب اینکه در حالت تمام‌‌صفحه، همه کامنت‌ها، لایک‌ها و سایر اطلاعات در بالای تصاویر و ویدیوها قرار خواهند گرفت و نه در پایین آن‌ها.

اینستاگرام برای رقابت با تیک تاک قصد ارائه چنین قابلیتی را دارد و هنوز مشخص نیست که نحوه کار کردن با آن چگونه خواهد بود. با این حال، به نظر می‌رسد که اکثر کاربران اینستاگرام از ارایه چنین قابلیتی برای این پلتفرم خوشحال خواهند شد. نظر شما در این‌باره چیست؟

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید