شایعه: اپل واچ سری ۸ طراحی جدیدی ارائه نخواهد کرد - تکفارس 
شایعه: اپل واچ سری ۸ طراحی جدیدی ارائه نخواهد کرد - تکفارس 

شایعه: اپل واچ سری ۸ طراحی جدیدی ارائه نخواهد کرد

افشین نوری
۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - 08:00
اپل واچ 8

اپل قرار است پاییز امسال سری آیفون ۱۴ را در کنار اپل واچ سری ۸ معرفی کند و تاکتون شایعات زیادی درباره این دستگاه‌ها وجود داشته است. حالا یک شایعه جدید ادعا کرده است که اپل واچ سری ۸ از نظر طراحی تفاوتی با سری سال قبل نخواهد داشت.

وب‌سایت ShrimpApplePro با افشای این اطلاعات گفته است که اپل امسال هیچ بازطراحی اساسی در ساعت‌های اپل واچ سری ۸ نخواهد داد. در ضمن این وب‌سایت گفته است که اپل امسال هیچ مدلی با بدنه تیتانیومی ارائه نخواهد کرد. این در حالیست که شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که اپل امسال یک مدل با بدنه تیتانیومی به نام اپل واچ‌ پرو معرفی خواهد کرد. گفته می‌شود این مدل دارای نمایشگر و باتری بزرگتری خواهد بود.

این وب‌سایت همچنین گفته است که فعلا اطلاعاتی درباره قابلیت‌های سلامت اپل واچ سری ۸ ندارد اما انتطار می‌رود تولید انبوه آن از این ماه شروع بشود. از طرفی نسخه آلومینیومی این سری در رنگ‌های قرمز، نقره‌ای، مشکی و خاکستری و نسخه فولاد ضدزنگ آن در رنگ‌های نقره ای و گرافیتی عرضه خواهند شد‌. به این ترتیب، امسال خبری از رنگ‌های سبز، آبی و طلایی اپل واچ سری ۷ نخواهد بود.

در حالیکه طبق اطلاعات امروز، اپل واچ سری ۸ هیچ بازطراحی اساسی نخواهد داشت، مدل‌های آیفون ۱۴ پرو با طراحی جدیدی معرفی خواهند شد. این گوشی‌ها علا‌وه بر طراحی جدید، از قابلیت نمایشگر همیشه روشن نیز بهره خواهند برد.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم اپل در نهایت این محصولات را با چه مشخصاتی معرفی می‌کند. نظر شما در این‌باره چیست؟

منبع: wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید