برای اولین بار تصویر گوشی پیکسل فولد گوگل فاش شد - تکفارس 
برای اولین بار تصویر گوشی پیکسل فولد گوگل فاش شد - تکفارس 

برای اولین بار تصویر گوشی پیکسل فولد گوگل فاش شد

افشین نوری
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - 10:12
پیکسل فولد

گوگل ظاهرا در حال کار روی یک‌ گوشی تاشو به نام پیکسل فولد اشت که احتمالا پاییز امسال معرفی خواهد شد. تاکنون شایعات زیادی درباره این دستگاه وجود داشته اشت اما حالا یک افشاگر به نام DCS اولین تصاویر آن را فاش کرده است. 

این تصاویر ظاهرا مربوط به نمونه مهندسی پیکسل فولد هستند و به نظر می‌رسد هنوز طراحی آن نهایی نشده است. این گوشی دارای طراحی متفاوتی خواهد بود و از یک سوراخ بسیار ریز در بالای نمایشگر برای قرار گرفتن دوربین سلفی استفاده خواهد کرد. کوچک بودن این حفره باعث افزایش نسبت نمایشگر خواهد شد و از طرفی نیاز به استفاده از دوربین زیر نمایشگر نخواهد بود. 

پیکسل فولد

طراحی جلوی پیکسل فولد تا حدود زیادی شبیه به گوشی اوپو فایند N است و هر دو‌گوشی به‌صورت افقی و به سمت داخل تا می‌شوند. ضمنا ابعاد آن‌ها کوچک است و بنابراین در هر دو‌ حالت کاملا باز و بسته ظاهر زیبایی خواهند داشت. کانال DCS گفته است که طراحی پشت پیکسل فولد نیز شبیه به گوشی پیکسل ۷ خواهد بود.

در هر حال به نظر می‌رسد که گوشی تاشو آینده گوگل طراحی متفاوتی خواهد داشت و شاید تا زملن معرفی آن تغییرات دیگری نیز در ظاهر آن ایجاد بشود. فعلا هیچ چیز قطعی نیست و باید منتظر بمانیم و ببینیم گوگل در نهایت این گوشی را با مشخصات و طراحی معرفی می‌کند.

نظر شما درباره طراحی اولیه این گوشی چیست؟ آیا آن را می‌پسندید؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.