یک افشاگر ادعا کرد آیفون ۱۴ پرو طراحی کاملاً جدیدی خواهد داشت - تکفارس 
یک افشاگر ادعا کرد آیفون ۱۴ پرو طراحی کاملاً جدیدی خواهد داشت - تکفارس 

یک افشاگر ادعا کرد آیفون ۱۴ پرو طراحی کاملاً جدیدی خواهد داشت

افشین نوری
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - 08:21
یک افشاگر ادعا کرد آیفون ۱۴ پرو طراحی کاملاً جدیدی خواهد داشت - تکفارس 

اپل قرار است چند ماه دیگر از سری آیفون ۱۴ رونمایی کند و تاکنون شایعات زیادی درباره مدل‌های مختلف آن وجود داشته است. حالا یک افشاگر به نام آیس یونیوس اطلاعات تازه‌ای درباره طراحی آیفون ۱۴ پرو فاش کرده است. 

این افشاگر با انتشار یک تصویر از جلوی آیفون ۱۴ پرو گفته است که این‌ گوشی به جای ناچ از بریدگی هول پانچ دوگانه استفاده خواهد کرد که یکی از این بریدگی‌ها به شکل دایره و دیگری به شکل حبه‌ای خواهد بود. 

آیفون ۱۴ پرو

به گفته این افشاگر، اپل در بریدگی دایره‌ای از دوربین سلفی و در بریدگی حبه‌ای از سیستم فیس آیدی استفاده خواهد کرد. بنابراین اگر این‌گونه باشد، مدل‌های غیر پرو آیفون ۱۴ فاقد سیستم فیس آیدی در بالای نمایشگر خود خواهند بود. با این حال، به نظر می‌رسد که ما طراحی ناچ را امسال برای آخرین بار روی گوشی‌های آیفون خواهیم دید و اپل احتمالا سال آینده در همه مدل‌های آیفون از طراحی هول پانچ استقاده بکند. 

از طرف دیگر، مدل‌های آیفون ۱۴ پرو برخلاف مدل‌های غیر پرو از تراشه جدید A16 بهره خواهند برد.‌ نمایشگر آن‌ها نیز برای اولین بار قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن را ارائه خواهد کرد. این قابلیت به‌طور حودکار نرخ نوسازی صفحه‌نمایش را تا ۱ هرتز کاهش خواهد داد تا مصرف باتری گوشی را کاهش دهد. 

در بخش دوربین هم انتظار می‌رود آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو‌ مکس از یک سنسور قدرتمند ۴۸ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی خود استفاده کنند. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم این شایعات تا چه حد درست خواهند بود و اپل چه فکرهایی در سر دارد. 

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید