مشخصات و تصاویر گلکسی واچ ۵ و ۵ پرو فاش شد - تکفارس 
مشخصات و تصاویر گلکسی واچ ۵ و ۵ پرو فاش شد - تکفارس 

مشخصات و تصاویر گلکسی واچ ۵ و ۵ پرو فاش شد

افشین نوری
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - 13:26
گلکسی واچ 5

سامسونگ قرار است از ساعت‌های سری گلکسی واچ ۵ در رویداد آنپک خود رونمایی کند و حالا چند روز مانده به این رویداد مشخصات مدل‌های مختلف آن فاش شده است. 

طبق این اطلاعات، گلکسی واچ ۵ در دو سایز ۴۰ و ۴۴ میلیمتری و گلکسی واچ ۵ پرو در یک سایر ۴۵ میلیمتری معرفی خواهند شد و بین مدل پرو و استاندارد تفاوت‌هایی وجود خواهد داشت بطوریکه مدل پرو از باتری و نمایشگر بزرگتر و بدنه تیتانیومی بهره خواهد برد. 

مشخصات احتمالی گلکسی واچ ۵ و ۵ پرو

گلکسی واچ ۵ از یک نمایشگر ۱.۱۹ اینچی AMOLED با رزولوشن ۳۹۶x۳۹۶ پیکسل بهره خواهد برد در حابیکه گلکسی واچ۵ پرو ‌از یک نمایشگر۱.۳۶ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۵۰x۴۵۰ پیکسل استفاده خواهد کرد. در هر مدل فوق، از شیشه یاقوت برای محافظت از نمایشگرها استفاده خواهد شد. 

از طرفی، در مدل ۴۰ میلیمتری گلکسی واچ ۵ از یک باتری ۲۸۴ میلی‌آمپری و در مدل ۴۴ میلیمتری از یک باتری ۴۱۰ میلی‌آمپری و در مدل ۴۵ میلیمتری گلکسی واچ ۵ پرو از یک باتری ۵۵۰ میلی‌آمپری استفاده خواهد شد. همه مدل‌های فوق از شارژ سریع ۱۰ وات پشتیبانی خواهند کرد. 

در بخش پردازنده نیز همه مدل‌های سری گلکسی واچ‌ ۵ مجهز به تراشه اگزینوس W920 خواهند بود و همه آن‌ها تا ۱۶ گیگابایت رم را ارئه خواهند کرد. ضمنا نسخه LTE این ساعت‌ها از e-SIM پشتیبانی خواهد کرد. سایر قابلیت‌های این ساعت‌ها شامل سنجش ضربان قلب و‌اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون و پشتیبانی از اتصال NFC و GPS خواهد بود. 

امروز ضخامت و وزن مدل‌های مختلف سری گلکسی واچ‌ ۵ نیز فاش شده است و ضخامت مدل‌های ۴۰ و ۴۴ میلیمتری ۹.۸ میلیمتر و وزن‌ها آن‌ها به‌ترتیب ۲۸.۷ و ۳۳.۵ گرم و ضخامت گلکسی واچ ۵ پرو ۱۰.۵ میلیمتر و وزن آن ۴۶.۹ میلیمتر خواهد بود. 

انتظار می‌رود قیمت نسخه بلوتوثی مدل‌های ۴۰ و ۴۴ میلیمتری گلکسی واچ ‌۵ به‌ترتیب ۲۹۹ و ۳۲۹ یورو و قیمت نسخه بلوتوثی گلکسی واچ ۵ پرو ۴۶۹ یورو باشد. نسخه LTE این مدل‌ها هم ۴۰ الی ۴۵ یورو گران‌تر خواهد بود.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید