رندرهای تبلت آیپد نسل ۱۰ منتشر شد - تکفارس 
رندرهای تبلت آیپد نسل ۱۰ منتشر شد - تکفارس 

رندرهای تبلت آیپد نسل ۱۰ منتشر شد

مهدی حلوائی
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - 07:49
آیپد

قرار است که اپل در ماه آینده‌ی میلادی رویدادی را برگزار و در جریان آن محصولات مختلفی از جمله سری آیفون ۱۴، گلکسی واچ ۸ و همچنین نسخه‌های جدید مک بوک پرو و آیپد پرو را معرفی کند. حالا گمانه‌زنی‌های جدید به معرفی نسخه‌ی جدید آیپد در این رویداد اشاره داشته‌اند.

بر اساس تصاویری که MySmartPrice از طریق یکی از شرکت‌های تولیدکننده‌ی قاب محافظ برای نسخه‌ی جدید آیپد به‌دست آورده، به‌نظر می‌رسد که این محصول از نمایشگر ۱۰.۲ اینچی با لبه‌های صاف، چهار اسپیکر و یک محفظه‌ی دوربین در قسمت پشتی بهره برده و به یک درگاه USB-C مجهز شده است. گفته می‌شود که اپل در این محصول از تراشه‌ی A14 استفاده می‌کند.

آیپد نسل 10

در حال حاضر جدیدترین نسخه‌ی آیپد (نسل ۹) با قیمت ۳۲۹ دلار به‌فروش می‌رسد اما انتظار می‌رود که نسخه‌ی جدید این تبلت با قیمت بالاتری به بازار عرضه شود. بر اساس تصاویر منتشرشده، نسل دهم تبلت آیپد از حسگر تاچ آی‌دی (TouchID) در کلید زیر نمایشگر بهره برده و همچنین یک دوربین سلفی و فلش ال ای دی در قسمت بالایی نمایشگر آن قرار گرفته است.

آیپد نسل 10

نظر شما در مورد تبلت‌های سری آیپد اپل چیست؟ به‌نظر شما اپل باید چه قابلیت‌هایی را به نسل جدید تبلت‌های خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید