نسخه جدید توییتر اسپیسز با تغییراتی گسترده در راه است - تکفارس 
نسخه جدید توییتر اسپیسز با تغییراتی گسترده در راه است - تکفارس 

نسخه جدید توییتر اسپیسز با تغییراتی گسترده در راه است

مهدی حلوائی
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - 21:35
توییتر اسپیسز

بر اساس گزارش وب‌سایت TechCrunch، توییتر اسپیسز (Twitter Spaces) به‌زودی با تغییراتی گسترده‌ و ظاهر و قابلیت‌هایی جدید در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. توییتر این خبر را به‌صورت رسمی تایید کرده است.

در حال حاضر توییتر هنوز اطلاعات خاصی را در خصوص نسخه‌ی جدید اسپیسز فاش نکرده اما شرکت تحقیقاتی Watchful موفق شده است تا به تصاویری از ظاهر جدید این سرویس دست پیدا کند. توییتر در مصاحبه با وب‌سایت TechCrunch اعلام کرده است که این تصاویر مربوط به مراحل ابتدایی بازطراحی سرویس اسپیسز بوده و رابط کاربری این سرویس در زمان عرضه متفاوت خواهد بود.

با توجه به تصاویر فاش‌شده توسط شرکت Watchful، به‌نظر می‌رسد که چت‌ روم‌های توییتر اسپیسز بر اساس موضوعات مختلفی مانند موزیک و ورزش قابل دسته‌بندی خواهند بود. این سرویس همچنین قابلیتی به نام Your Daily Digest را دریافت می‌کند که احتمالاً اپیزودهای جدید برنامه‌‌های مورد نظر شما را به نمایش خواهد گذاشت. در حال حاضر تاریخ معرفی و عرضه‌ی این نسخه‌ی جدید از سرویس توییتر اسپیسز اعلام نشده است.

نظر شما در مورد توییتر اسپیسز چیست؟ به‌نظر شما توییتر باید چه قابلیت‌هایی را به این سرویس اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید