ایسوس راگ فون ۶ پرو در صدر لیست برترین گوشی های ماه جولای انتوتو - تکفارس 
ایسوس راگ فون ۶ پرو در صدر لیست برترین گوشی های ماه جولای انتوتو - تکفارس 

ایسوس راگ فون ۶ پرو در صدر لیست برترین گوشی های ماه جولای انتوتو

مهدی حلوائی
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - 18:05
ایسوس راگ فون 6 پرو

کوالکام مدتی پیش تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ را به عنوان جانشین اسنپدراگون ۸ نسل ۱ معرفی کرد و حالا اولین محصولات مجهز به این تراشه در لیست برترین گوشی‌های بنچمارک انتوتو (AnTuTu) حضور پیدا کرده‌اند.

لیست برترین گوشی‌های انتوتو در جولای

ایسوس راگ فون ۶ پرو با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۵۱۲/۱۸ گیگابایتی خود موفق شد تا در بنچمارک انتوتو نمره‌ی بالای ۱.۱ میلیون را کسب کند و در صدر لیست برترین گوشی‌های این بنچمارک قرار بگیرد. گوشی‌های ایسوس زنفون ۹ و رد مجیک ۷ نیز در رتبه‌های دوم و سوم این لیست قرار گرفتند. بنچمارک انتوتو در این ماه برای اولین بار از لیست برترین گوشی‌های غیرپرچمدار خود رونمایی کرد که گوشی‌های وان‌پلاس ۱۰R و اوپو رنو ۸ پرو ۵G در صدر آن مشاهده می‌شوند.

لیست برترین گوشی‌های انتوتو در جولای

گوشی تازه‌وارد ناتینگ فون ۱ نیز به‌لطف تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۷۸G خود به عنوان برترین گوشی میان‌رده‌ی انتوتو در ماه جولای معرفی شد. بیشتر گوشی‌های این لیست از تراشه‌های اسنپدراگون ۷۷۸G و اسنپدراگون ۷۸۰G استفاده کرده‌اند و دو عدد از آن‌ها نیز به تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۲۰ مجهز شده‌اند. انتظار می‌رود گوشی‌های دیگری که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ استفاده می‌کنند نیز در لیست ماه آگوست این بنچمارک مشاهده شوند.

لیست برترین گوشی‌های انتوتو در جولای

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.