امسال ظاهراً قیمت آیفون ۱۴ استاندارد افزایش نخواهد یافت - تکفارس 
امسال ظاهراً قیمت آیفون ۱۴ استاندارد افزایش نخواهد یافت - تکفارس 

امسال ظاهراً قیمت آیفون ۱۴ استاندارد افزایش نخواهد یافت

افشین نوری
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - 12:24
آیفون 14

براساس اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده است، ظاهرا قیمت پایه گوشی آیفون ۱۴ حدود ۱۰۰ دلار بیشتر از آیفون ۱۳ خواهد بود و از ۸۹۹ دلار شروع خواهد شد. اما حالا طبق اطلاعاتی که امروز فاش شده است قیمت این گوشی نسبت به سال گذشته تفاوتی نخواهد داشت. 

اپل قرار است پاییز امسال سری آیفون ۱۴ را در چهار مدل معرفی کند و در حالیکه هنوز چند‌ ماه تا معرفی آن‌ها باقی مانده است گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آن‌ها وجود دارد. اخیرا شایعه شده بود که‌ قیمت همه مدل‌های آیفون ۱۴ با قیمت گران‌تری نسبت به مدل‌های سال گذشته عرضه خواهند شد و احتمالا شاهد افزایش ۱۰۰ دلاری قیمت‌ها خواهیم بود. بنابراین طبق این اطلاعات، قیمت پایه آیفون ۱۴ استاندارد برابر با ۸۹۹ دلار خواهد بود. 

حالا طبق یک گزارش جدید، اپل امسال افزایش قیمی در مدل پایه آیفون ۱۴ نخواهد داد و بنابراین این گوشی با همان قیمت آیفون ۱۳ یعنی ۷۹۹ دلار به فروش خواهد رفت. ضمن اینکه امسال خیری از آیفون ۱۴ مینی نخواهد بود، در حالیکه سال گذشته آیفون ۱۳ مینی به قیمت ۷۲۹ دلار عرضه شد. 

البته باید توجه داشت که اطلاعات امروز فقط مربوط به مدل آیفون ۱۴ استاندارد می‌شود و بقیه مدل ظاهرا همان افزایش قیمت ۱۰۰ دلاری را خواهند داشت. بنابراین قیمت آیفون ۱۴ پرو بذابر با ۱۰۹۹ دلار و قیمت آیفون ۱۴ پرو ‌مکس برابر با ۱۱۹۹ دلار خواهد بود. در هر حال، باید منتظر بمانیم و‌ ببینیم اپل در نهایت گوشی‌های امسال خود را با چه قیمت‌هایی عرضه می‌کند. 

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.