شایعه: سامسونگ از سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP2 در گلکسی S23 اولترا استفاده خواهد کرد - تکفارس 
شایعه: سامسونگ از سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP2 در گلکسی S23 اولترا استفاده خواهد کرد - تکفارس 

شایعه: سامسونگ از سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP2 در گلکسی S23 اولترا استفاده خواهد کرد

افشین نوری
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - 15:19
گلکسی S23

سامسونگ تاکنون سنسورهای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP1 و HP3 را روانه بازار کرده است و گفته می‌شود که گوشی گلکسی S22 اولترا اولین گوشی این شرکت با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود. 

حالا یک افشاگر به نام آسس یونیورس گفته است که این گوشی مجهز به سنسور ISOCELL HP2 که هنوز معرفی نشده است خواهد بود. این افشاگر اشاره‌ای به مشخصات این سنسور دوربین نکرده است.

به گفته این افشاگر، سنسور فوق فقط در گوشی گلکسی S23 اولترا استفاده خواهد شد و سنسورهای HP1 و HP3 در گوشی‌های سری گلکسی A یا در گوشی‌های برندهای چینی استفاده خواهند شد. 

آیس یونیورس گفته است، گلکسی S23 اولترا علاوه بر این سنسور مجهز به یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی خواهد بود. یک دوریین پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۱۰ برابر نیز در کنار آن‌ها وجود خواهد داشت. 

از طرفی، دوربین سلفی این گوشی احتمالا ۴۰ مگاپیکسلی خواهد بود که دارای حالت فوکوس خودکار و قابلیت فیلمبرداری ۴K با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه خواهد بود. این گوشی همچنین از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در داخل خود استفاده خواهد کرد. 

این گوشی احتمالا در سه ماهه اول ۲۰۲۳ به همراه کوشی‌های گلکسی S23 وS23 پلاس معرفی خواهد شد و باید ببینیم برنامه سامسونگ برای این گوشی‌ها چه خواهد بود.

سامسونگ قرار است در روز ۱۹ مردا رویداد آنپک خود را برای رونمایی از گوشی‌های گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ برگزار کند.‌

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.