ردمی K50S پرو احتمالاً از دوربین تله فوتو بهره خواهد برد - تکفارس 
ردمی K50S پرو احتمالاً از دوربین تله فوتو بهره خواهد برد - تکفارس 

ردمی K50S پرو احتمالاً از دوربین تله فوتو بهره خواهد برد

مهدی حلوائی
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - 14:48
ردمی K50S پرو

لو ویبینگ (Lu Weibing)، مدیر کل برند ردمی، حدود یک ماه پیش اعلام کرد که به‌زودی گوشی جدیدی از سری ردمی K50 با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ به بازار عرضه می‌شود. حالا امروز جزئیات جدیدی در خصوص این گوشی فاش شده است.

بر اساس گزارش Digital Chat Station، افشاگر مشهور، ردمی K50S پرو نام گوشی یادشده بوده که به همراه تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ به بازار عرضه می‌شود. این افشاگر همچنین اعلام کرده است که ردمی K50S پرو از دوربین تله‌فوتوی ۲x یا ۳x معمولی بدون ماژول پریسکوپ بهره می‌برد. گفته می‌شود که این گوشی در بازار جهانی با نام شیائومی ۱۲T پرو عرضه خواهد شد.

ردمی K30 پرو زوم ادیشن نام آخرین محصول این برند بود که از دوربین تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی با زوم ۳x و لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌برد. پیش از آن نیز گوشی‌های ردمی K20 و K20 پرو به دوربین تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی با زوم ۲x مجهز شده بودند. شیائومی در گوشی ردمی K30 پرو از دوربین محبوب تله‌ماکروی ۵ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار استفاده کرد و همین دوربین در سری ردمی K40 نیز مورد استفاده قرار گرفته بود.

نظر شما در مورد گوشی‌های سری ردمی K50 چیست؟ به‌نظر شما ردمی باید چه ویژگی‌هایی را به عضو جدید این خانواده اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید