سامسونگ احتمالاً از نمایشگرهای پیشرفته‌تری برای مدل‌های آیفون ۱۴ پرو استفاده خواهد کرد - تکفارس 
سامسونگ احتمالاً از نمایشگرهای پیشرفته‌تری برای مدل‌های آیفون ۱۴ پرو استفاده خواهد کرد - تکفارس 

سامسونگ احتمالاً از نمایشگرهای پیشرفته‌تری برای مدل‌های آیفون ۱۴ پرو استفاده خواهد کرد

افشین نوری
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - 08:01
آیفون 14

در حالیکه گفته می‌شود گوشی‌های آیفون ۱۴ و ۱۴ مکس برخلاف مدل‌های پرو از نمایشگرهای پروموشن استفاده نخواهند کرد، وب‌سایت The Elec اطلاعات جدیدی را درباره نمایشگر آن‌ها فاش کرده است.

به گفته این وب‌سایت، آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس از پنل‌های LTPS که سامسونگ به آن‌ها متریال M11 می‌گوید بهره خواهند برد. سامسونگ معمولا از این متریال در گوشی‌های رده‌بالای اپل و خودش استفاده می‌کند.

گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس هم از متریال M12 سامسونگ برای فعال‌سازی قابلیت ProMotion استفاده خواهند کرد. 

در حال حاضر، گوشی‌های گلکسی S22 پلاس و S22 اولترا از متریال M11 و گوشی گلکسی S22 از متریال قدیمی M10 استفتده می‌کنند، اما گوشی‌های گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ قرار است از متریال M12 استفاده کنند.

اپل امسال قرار است تولید بخش بزرگی از پنل‌های سری آیفون ۱۴ را که چیزی حدود ۸۰ میلیون دستگاه خواهد شد به سامسونگ بسپارد. ال جی هم بخش از ‌پنل‌های آیفون ۱۴ استاندارد و آیفون ۱۴ پرو مکس را خواهد ساخت. ال جی این نمایشگرها را با متریال RS-L تولید خواهد کرد. این شرکت سال گذشته نمایشگر آیفون ۱۳ را با متریال RS-K ساخته بود. 

وب‌سایت The Elec در گزارش خود به شرکت BOE برای تامین نمایشگرهای سری آیفون ۱۴ اشاره نکرده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم نقش این شرکت در تامین پنل‌های مذکور چه خواهد بود.

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید