تائید شد: پردازنده های سری راپتور لیک اینتل مهرماه معرفی خواهد شد - تکفارس 
تائید شد: پردازنده های سری راپتور لیک اینتل مهرماه معرفی خواهد شد - تکفارس 

تائید شد: پردازنده های سری راپتور لیک اینتل مهرماه معرفی خواهد شد

افشین نوری
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - 18:06
اینتل

اینتل امروز رسما تائید کرد که‌ پردازنده‌های سری راپتور لیک این شرکت در مهرماه (سپتامبر) معرفی خواهد شد. این شرکت قرار است در تاریخ ۶ مهر (۲۸ سپتامبر) رویداد Innovation خود را برگزار کند و حالا با توجه به اظهارات امروز می‌توان حدس زد که در همان رویداد سری راپتور لیک را معرفی خواهد کرد.

پت گلسینگر (Pat Gelsinger) مدیرعامل اینتل در جریان کنفرانس انتشار گزارش مالی سه ماهه دوم ۲۰۲۲ این شرکت گفت «ما هم‌اکنون با پردارنده‌های آلدر لیک پیشتاز بازار هستیم و سری راپتور لیک هم در نیمه دوم امسال از راه خواهند رسید و سری متئور لیک هم سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.» از آنجائیکه اینتل قرار است در تاریخ ۲۸ سپتامیر یک رویداد بزرگ معرفی کند بنابراین با کنار هم قرار دادن این اظهارات می‌توان حدس زد که سری راپتور لیک در همان رویداد ماه سپتامبر معرفی خواهد شد. ‌

البته انتطار می‌رود که در رویداد مذکور شاهد رونمایی از نسخه موبایلی این پردازنده‌ها باشیم و نسخه دسکتاپ آن‌ها نیز تا آخر امسال معرفی بشوند. گلسینگر نیز به‌طور ضمنی این موضوع را تائید کرده است. به این ترتیب، اینتل در کمتر از یکسال مدل‌های جایگزین پردازنده‌های آلدر لیک را عرضه خواهد کرد. 

به گفته مدیرعامل اینتل، این شرکت تاکنون ۳۵ میلیون دستگاه از سری آلدر لیک فروخته است و امیدوار است که سری راپتور لیک نیز این موفقیت را تکرار کند. 

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید