بالاخره اپلیکیشن FuelBand را برای دستگاه های اندروییدی عرضه شد - تکفارس 
بالاخره اپلیکیشن FuelBand را برای دستگاه های اندروییدی عرضه شد - تکفارس 

بالاخره اپلیکیشن FuelBand را برای دستگاه های اندروییدی عرضه شد

saeedeh_cj
۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - 15:04
nike

از زمانی که شرکت نایک لوازم جانبی FuelBand را عرضه کرده است این اپلیکیشن فقط مختص آیفون ها بوده است و بس این در حالی است که بسیاری از کاربران اندروید مدتهاست منتظر عرضه این اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید بودند.

اکنون که تقریبا دو سال از زمان عرضه این اپلیکیشن برای آیفون گذشته است و شایعات زیادی را تا این زمان مبنی بر اینکه به زودی این اپلیکیشن برای تمامی پلتفرمها عرضه خواهد شد شنیده ایم ، شرکت نایک تصمیم گرفت تا به تمامی این شایعات پایان دهد و نهایتا این اپلیکیشن پرطرفدار برای ورزشکاران را برای سیستم عامل اندروید نیز عرضه کند.

gsmarena_001 (1)

اما لازم است که قبل از اینکه طرفداران این اپلیکیشن که سیستم عامل اندروید داشتند زیادی خوشحال شوند به این نکته اشاره کنیم که این اپلیکیشن روی تمامی گوشی های اندروید قابل اجرا نیست و فقط تعداد معدودی از گوشی ها آن را پشتیبانی می کنند. به عنوان مثال گوشی های Galaxy S5 , Galaxy S4 و Galaxy SIII و Nexus 5 و HTC one و گوشی Moto X این اپلیکیشن را به خوبی و بدون مشکل پشتیبانی خواهند کرد ، این عدم پشتیبانی هم می تواند به علت این باشد که اپلیکیشن نایک نیاز به Blutooth LE برای اجرا شدن روی گوشی دارد و فقط گوشی هایی که این قابلیت را دارند می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند.

اگر شما هم از آن دسته طرفداران FuelBand هستید و گوشی اندرویدی دارید که دارای قابلیت بلوتوث ال ای باشد می توانید نسخه اندروید این اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید:

دانلود

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.