رندرهای رسمی سری گلکسی واچ ۵ فاش شد - تکفارس 
رندرهای رسمی سری گلکسی واچ ۵ فاش شد - تکفارس 

رندرهای رسمی سری گلکسی واچ ۵ فاش شد

مهدی حلوائی
۸ مرداد ۱۴۰۱ - 20:41
گلکسی واچ 5

اون بلس (Evan Blass)، افشاگر مشهور و معتبر، امروز رندرهای رسمی سری گلکسی واچ ۵ را فاش کرد. قرار است که این سری از ساعت‌های هوشمند سامسونگ در تاریخ ۱۹ مرداد در رویداد آنپکد (Unpacked) به‌صورت رسمی معرفی شوند.

بررسی دقیق تصویر زیر نشان می‌دهد که دو ساعت اول از سمت چپ به راست دارای شماره مدل‌های SM-R920 و R925F هستند. هر دو شماره مدل متعلق به گلکسی واچ ۵ پرو بوده و به‌نظر می‌رسد که این ساعت در سایز ۴۵ میلی‌متری و به همراه بند ورزشی به بازار عرضه می‌شود. همچنین سه ساعت دیگر نیز دارای شماره مدل‌های SM-R900 ،SM-R905F و SM-R910 هستند و تمامی این شماره مدل‌ها برای نسخه‌ی پایه‌ی گلکسی واچ ۵ می‌باشند.

گلکسی واچ 5

با توجه به تصویر بالا، به‌نظر می‌رسد که نسخه‌ی پایه‌ی گلکسی واچ در دو سایز ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری با بند سیلیکونی روانه‌ی بازار می‌شود. همچنین به‌نظر می‌رسد که لبه‌های نمایشگر نسخه‌ی پرو کمی ضخیم‌تر از نسخه‌ی پایه است که احتمالاً علت اصلی آن، سایز بزرگ‌تر باتری این نسخه از ساعت هوشمند جدید سامسونگ است. هر دو نسخه‌ی گلکسی واچ ۵ از دو کلید در قسمت کناری خود بهره می‌برند و همچنین تا عمق ۵ متری در برابر آب مقاومند.

همچنین هر دو ساعت گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۵ پرو به GPS داخلی مجهز شده‌اند اما ظاهراً تنها یک نسخه از هر کدام از آن‌ها از اتصال LTE برخوردار خواهد بود. قرار است که گلکسی واچ ۵ در سه رنگ طلایی، بنفش و مشکی به بازار عرضه شود و نسخه‌ی پروی آن نیز در دو رنگ مشکی و قهوه‌ای در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید