سامسونگ قابلیت Repair Mode را برای مخفی کردن اطلاعات داخل گوشی از دید تعمیرکار معرفی کرد - تکفارس 
سامسونگ قابلیت Repair Mode را برای مخفی کردن اطلاعات داخل گوشی از دید تعمیرکار معرفی کرد - تکفارس 

سامسونگ قابلیت Repair Mode را برای مخفی کردن اطلاعات داخل گوشی از دید تعمیرکار معرفی کرد

افشین نوری
۸ مرداد ۱۴۰۱ - 17:11
گلکسی A51

ما وقتی گوشی خود را به یک تعمیرکار می‌دهیم معمولا نگران دسترسی این افراد به اطلاعات شخصی‌مان هستیم. به همین خاطر ‌توصیه شده است که حتما قبل از دادن گوشی به تعمیرکار، ابتدا از اطلاعات خود پشتیبانی بگیریم و سپس آن‌ها را از روی گوشی پاک ‌کنیم.

اما سامسونگ این کار را برای راحت‌تر کرده است و قابلیتی به نام Repair Mode ارائه کرده است که به شما اجازه خواهد داد تا اطلاعات شخصی خود را از دید تعمیرکار مخفی کنید. ‌

به این ترتیب شما با با فعال کردن این قابلیت روی گوشی خود هم اطلاعات شخصی‌تان را بدون آنکه نیازی به پاک کردن آن‌ها باشد مخفی خواهید کرد و هیچ تعمیرکاری دیگر امکان مشاهده این اطلاعات را در حین تعمیر نخواهد داشت.

لازم به ذکر است که‌ گوشی شما بعد از فعال کردن این قابلیت در قسمت تنظیمات بخش Battery and Device Care ریبوت خواهد شد تا تنظیمات شما اعمال شود. برای غیرفعال کردن این قابلیت نیز باید دوباره به بخش مربوطه مراجعه کنید و این‌بار هم گوشی شما ریبوت خواهد شد تا اطلاعات شخصی‌تان دوباره روی گوشی نمایش داده شوند.

البته قابلیت Repair Mode فعلا فقط برای گوشی‌های سری گلکسی S21 در کره جنوبی قابل دسترس است و قرار است به‌زودی برای سایر کاربران نیز عرضه شود.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.