BBC به زودی تماشاچیانش را تماشا خواهد کرد! - تکفارس 
BBC به زودی تماشاچیانش را تماشا خواهد کرد! - تکفارس 

BBC به زودی تماشاچیانش را تماشا خواهد کرد!

saeedeh_cj
۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - 19:26
BBC_News

انگلیسی ها از تاریخ ۱۹۲۹ که شبکه بی بی سی آغاز به کار کرد آن را تماشا می کردند اما اکنون همه چیز می خواهد تغییر کند و اینبار شبکه بی بی سی آنها را تماشا خواهد کرد.

شبکه بی بی سی با در دست گرفتن ابتکار و برای اینکه پاسخ های بینندگان زمانی که در حال دیدن برنامه های تلویزیونی محبوب خود هستند را ببیند و از احساسات آنها با خبر شود از تکنولوژی جدید Facial Coding بهره خواهد گرفت.

به گفته رئیس شرکت CrowdEmotion، آقای Matthew Celuszak در آزمایشی که با حضور ۲۰۰ نفر شرکت کننده انگلیسی انجام شد ، احساسات مردم مثل شادی ، شگفت زده شدن و ناراحتی آنها برای کمک به «تغییر شکل رسانه» مورد ارزیابی قرار گرفت.

xl_xl_BBC

شرکت آقای Celuszak این تکنولوژی جدید را به رسانه ها ارائه می کند تا آنها قادر باشند عکس العمل مردم زمانی که دارند سریال شرلوک یا مجموعه مستند مورد علاقه خود Top Gear را دنبال می کنند ببینند و از آن درجهت بهبود شبکه و رسانه خود استفاده کنند.

آقای Jeremy Clarkson در پی تحقیقات انجام گرفته با کمک این تکنولوژی نتایج بسیار جالبی را به دست آورده است او می گوید ما در این تحقیقات حتی احساس عصبانیت بیننده و نفرت او در نتیجه دیدن برنامه ها ثبت کرده ایم.

یکی از محققان علم اعصاب، دکتر David Boyle گفت:این اولین تحقیقی است که بدین صورت و در این زمینه توسط شبکه جهانی بی بی سی انجام گرفته تا پاسخ های احساسی بینندگان در نتیجه دیدن برنامه ها را ثبت کند و در جهت بهبود رسانه خود به کار گیرد، به زودی نیز ۶ بازار جدید  به کمک تحقیقات شبکه بی بی سی خواهند آمد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.