توییتر در حال تست اضافه کردن چهار فایل رسانه‌ای به یک توییت است - تکفارس 
توییتر در حال تست اضافه کردن چهار فایل رسانه‌ای به یک توییت است - تکفارس 

توییتر در حال تست اضافه کردن چهار فایل رسانه‌ای به یک توییت است

مهدی ملکی
۸ مرداد ۱۴۰۱ - 10:01
توییتر

توییتر مشغول تست ویژگی جدیدی است که به شما اجازه می‌دهد انواع فایل‌های رسانه‌ای را به یک توییت واحد اضافه کنید. به لطف این ویژگی کاربران می‌تواند همزمان یک تصویر، ویدیو و GIF را به توییت خود اضافه کند.

کسانی که طی سال‌های گذشته از توییتر استفاده کرده‌اند، به خوبی می‌دانند که این شبکه اجتماعی مدت‌هاست تنها اجازه اضافه کردن یک فایل رسانه‌‌ای را به هر توییت می‌دهد. در حقیقت با وجود این که امکان اضافه کردن حداکثر تا چهار تصویر به توییت‌ها وجود دارد اما هیچ‌کس نمی‌تواند بیش از یک ویدیو یا GIF را ضمیمه توییت خود کرده یا در کنار تصاویر قرار دهد.

توییتر

با عرضه این به‌روزرسانی، محدودیت اضافه کردن چهار فایل باقی خواهد ماند اما سرانجام کاربران می‌توانند تصاویر، ویدیوها و GIFها را در ترکیب با یکدیگر تحت یک توییت واحد منتشر کنند. توییتر در پاسخ به رسانه Techcrunch این موضوع را تایید کرده است:

ما در حال تست قابلیت جدیدی به صورت محدود روی حساب‌های برگزیده هستیم که به کاربران اجازه می‌دهد تا چهار فایل رسانه‌ای را به شکل ترکیبی فارغ از فرمت آ‌ن‌ها تحت یک توییت منتشر کند. ما شاهد آن هستیم که کاربران گفت و گوهای بصری بیشتری روی توییتر انجام می‌دهند و برای مهیج کردن بحث‌ها از تصاویر، GIFها و ویدیوها استفاده می‌کنند.

با انجام این تست ما امیدوار هستیم یاد بگیریم که کاربران چگونه این فرمت‌های رسانه‌ای را با یکدیگر ترکیب می‌کنند تا خودشان را به روش‌های خلاقانه‌تری فراتر از محدودیت ۲۸۰ حرفی توییتر بیان کنند.

البته توییتر در حال کار روی قابلیتی است که به کاربران اجازه می‌دهد به شیوه‌ای خاص از این محدودیت ۲۸۰ حرفی که بالاتر به آن اشاره شد، فراتر روند.

این قابلیت که Twitter Notes نام خواهد داشت ظاهرا در مرحله توسعه است و اخیرا توسط یک مهندس نرم‌افزار به نام Jane Manchun Wong نیز رویت شده بود. این قابلیت ظاهرا قرار بود در ابتدا Twitter Articles نام داشته باشد اما مثل اینکه نامش به Twitter Notes تغییر کرده است.

به گفته تک‌کرانچ، در این قابلیت شما امکان اضافه کردن متن بولد، ایتالیک و گزینه‌هایی مثل فهرست و لینک را خواهید داشت حتی خواهید توانست استایل آن را تغییر دهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، از لینک بالا استفاده کنید.

به هر حال همان‌طور که انتظار می‌رود، قابلیت اضافه کردن فایل‌های رسانه‌ای در فاز اول تنها در اختیار چندین حساب محدود در چند محدوده جغرافیایی خاص خواهد بود. هنوز مشخص نیست که ما چه زمانی می‌توانیم منتظر عرضه آن برای تمام کاربران این پلتفرم باشیم.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید