بالاخره مهندسان هدفون داخل گوشی کاملا بی سیم ساختند - تکفارس 
بالاخره مهندسان هدفون داخل گوشی کاملا بی سیم ساختند - تکفارس 

بالاخره مهندسان هدفون داخل گوشی کاملا بی سیم ساختند

saeedeh_cj
۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - 13:43
بالاخره مهندسان هدفون داخل گوشی کاملا بی سیم ساختند - تکفارس 

گروهی از مهندسان قبلی شرکت سونی اریکسون و نوکیا برای ساختن اولین هدفون داخل گوشی کاملا بی سیم دنیا دست به دست هم داده بودند که سرانجام به نتیجه رسید و طرح اولیه و اطلاعات آن منتشر شد.

برطبق گفته طراحان این هدفون داخل گوشی این هدفون علاوه بر اینکه تماما بی سیم است کوچکترین هدفون دنیا نیز هست، این گوشی ها شبیه یک جفت دکمه بوده و هرکدام به طور مجزا باتری دارند و از طریق دریافت کننده بی سیم Apt-X به یکدیگر متصل می شوند.

 xl_earin

البته قدرت باتری این هدفون چندان زیاد نیست که قابل تأمل است ، این هدفون های داخل گوشی فقط ۳ ساعت باتری نگه می دارند و به خاطر همین عیب شاید انتخاب اول خیلی از طرفداران گوشی دادن به موسیقی نباشند، این مهندسان گفته اند که به زودی این نقیصه هدفون را برطرف می کنند و برای آن راه حلی ارائه خواهند داد.

برای شارژ کردن این هدفون هم کار زیادی نیاز نیست انجام دهید فقط کافی است دو هدفونی که شبیه دکمه هستند را داخل کپسول که همراه با هدفون ها خریداری می کنید قرار دهید تا شارژ شوند.

هنوز این گوشی ها به بازار عرضه نشده اند و در حال حاضر تحت آزمایشات تکمیلی و مرحله تولید قرار دارند ولی در آینده ای نه چندان دور شاهد حضور این هدفون های  نسل جدید که کاملا بی سیم هستند در بازار خواهیم بود.

این هدفون های داخل گوشی نیز حدود£۱۸۰,۰۰۰ قیمت گذاری شده است اما با توجه به اینکه هنوز تولید نشده اند و فقط طرح اولیه هستند نمی توان این قیمت را رسمی اعلام کرد و ما امیدواریم این هدفون های نسل جدید تا ماه ژانویه سال ۲۰۱۵ برای فروش به بازار عرضه شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.