قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن آیفون ۱۴ پرو در داخل iOS 16 رویت شد - تکفارس 
قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن آیفون ۱۴ پرو در داخل iOS 16 رویت شد - تکفارس 

قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن آیفون ۱۴ پرو در داخل iOS 16 رویت شد

افشین نوری
۷ مرداد ۱۴۰۱ - 19:37
آی او اس 16

ظاهرا اپل قرار است قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن را در iOS 16 برای مدل‌های آیفون ۱۴ پرو‌ عرضه کند و حالا وب‌سایت ۹to5Mac کدهای مربوط به والپیپرهای مختص این قابلیت را کشف کرده است. این والپیپرها حالت پویا خواهند داشت و با فعال شدن قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن، ویجت‌های مختلف صفحه‌نمایش را در حالت نیمه تاریک به نمایش در خواهند آورد. ‌

قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن مدل‌های آیفون ۱۴ پرو‌ برای اولین بار از طریق پنل LTPO با نرخ نوسازی متغیر از ۱ تا ۱۲۰ هرتز امکان‌پذیر خواهد شد. این قابلیت فقط اطلاعات محدودی را روی نمایشگر گوشی نمایش خواهد داد و باعث صرفه‌جویی در مصرف باتری خواهد شد.

قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن آیفون ۱۴ پرو در داخل iOS 16 رویت شد - تکفارس 

حالا وب‌سایت ۹to5mac با کشف کدهای مربوط به والپیپرهای مختص این قابلیت، شایعات قبلی مبنی بر عرضه چنین قابلیتی در مدل‌های پرو آیفون ۱۴ را تائید کرده است. این قابلیت تقریبا مشابه نسخه اندرویدی آن خواهد بود و تفاوت چندانی با آن نخواهد داشت.

اپل تاکنون این قابلیت را در ساعت‌های اپل واچ خود ارائه کرده است و به‌زودی کاربران آیفون ۱۴ پرو هم قادر به استفاده از آن‌ خواهند بود. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن مدل‌های آیفون ۱۴ پرو در دنیای واقعی چگونه خواهد بود. نظر شما درباره این قابلیت چیست؟

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید