معرفی ویدیویی بهترین بازی‌های جهان باز اندروید و iOS - تکفارس 
معرفی ویدیویی بهترین بازی‌های جهان باز اندروید و iOS - تکفارس 

معرفی ویدیویی بهترین بازی‌های جهان باز اندروید و iOS

مهدی ملکی
۶ مرداد ۱۴۰۱ - 13:52
جهان باز

بازی‌های جهان باز از زمانی که وارد این صنعت شده‌اند، به تدریج رد پایی را باقی گذاشته‌اند که اکنون در تمام ژانرها و سلیقه‌ها به چشم می‌خورد. از آثار AAA و AA گرفته تا بعضاً بازی‌های مستقل، ما روزانه ده‌ها بار لفظ «جهان باز» را می‌شنویم.

افزایش انتظار بازیکنان و قیمت بازی‌ها، در سمت مقابل توسعه دهندگان را وادار کرده است که به سمتی بروند که تحت هر شرایطی، محتوای بیشتری را داخل آثار خودشان جای دهند و کاربر را مدت طولانی‌تری سرگرم کنند. اکنون بازار بازی‌های موبایل هم از همین اصل پیروی می‌کند و اصلاً عجیب نیست که تعدد بسیاری را در این زمینه شاهد هستیم.

به این ترتیب ما در این ویدیو به سراغ بازی‌های جهان‌ باز موبایل برای پلتفرم‌های اندروید و iOS رفته‌ایم و قصد داریم برترین عناوین این سبک را خدمت شما معرفی کنیم. این‌گونه عناوین یک محیط وسیع را در اختیار شما قرار می‌دهند که می‌‌توانید در آن به صورت آزادانه به گشت و گذار بپردازید و ماموریت‌های مختلف موجود در بازی را انجام دهید.

اگر از دوست‌داران سبک بازی‌های جهان‌ باز هستید، حتما ویدیو زیر را تماشا کرده و در صورت علاقه، نسخه متنی آن را هم مطالعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.