شایعه: گوگل ظاهرا در حال توسعه گوشی پیکسل ۷ اولترا است - تکفارس 
شایعه: گوگل ظاهرا در حال توسعه گوشی پیکسل ۷ اولترا است - تکفارس 

شایعه: گوگل ظاهرا در حال توسعه گوشی پیکسل ۷ اولترا است

افشین نوری
۵ مرداد ۱۴۰۱ - 23:15
گوگل پیکسل 7

گوشی‌های پیکسل ۷ و ۷ پرو قرار است پاییز امسال معرفی شوند و مشخصات این دو‌ گوشی تقریبا مشخص شده است.

ما می‌دانیم‌ که گوشی پیکسل ۷ در بخش دوربین مجهز به یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور GN1 سامسونگ و یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور IMX386 سونی خواهد بود.  گوشی پیکسل ۷ پرو هم مجهز به یک دوربین اصلی۵۰ مگاپیکسلی  سامسونگ، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی IMX381 و یک دوربین تله فوتو با سنسور GM1 سامسونگ خواهد بود. اما در بخش دوربین سلفی، هر دو‌‌ گوشی فوق از سنسور ۱۱ مگاپیکسلی ۳J1 سامسونگ استفاده خواهند کرد. 

حالا اطلاعات مربوط به یک گوشی پیکسل سوم به نام رمزی Lynx یا L10 پیدا شده است که احتمال می‌رود نسخه اولترا پیکسل ۷ باشد. این بذای اولین بار نیست که شایعاتی درباره این نسخه شنیده می‌شود. وب‌سایت ۹to5Google قبلا فاش کرده بود که گوکل ظاهرا در حال کار روی یک ‌گوشی با نمایشگر متفاوت نسبت به دو مدل دیگر پیکسل ۷ است. 

طبق اطلاعات امروز، پیکسل ۷ پرو‌ مجهز به یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی GN1 سامسونگ و یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی IMX787 سونی خواهد بود. دوربین سلفی این‌ گوشی هم احتمالا یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی IMX712 سونی خواهد بود. 

البته گوشی Lynx ممکن است صرفا یک نمونه آزمایشی باشد که گوگل از آن برای ارزیابی عملکرد گوشی‌های خود استفاده‌ می‌کند.ولی با وجود این، همچنان احتمال معرفی گوشی پیکسل ۷ اولترا بعد از رونمایی از پیکسل ۷ و ۷ پرو وجود دارد. در هر حال، باید منتطر بمانیم و ببینیم گوگل چه فکرهایی در سر دارد.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید