رندرهای مطبوعاتی گلکسی زد فلیپ ۴ منتشر شد - تکفارس 
رندرهای مطبوعاتی گلکسی زد فلیپ ۴ منتشر شد - تکفارس 

رندرهای مطبوعاتی گلکسی زد فلیپ ۴ منتشر شد

افشین نوری
۵ مرداد ۱۴۰۱ - 07:52
گلکسی زد فلیپ ۴

سامسونگ قرار است در رویداد آنپک که در تاریخ ۱۹ مرداد برگزار خواهد شد از دو گوشی تاشو جدید خود یعنی گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ رونمایی کند. امروز یک افشاگر رندرهای رسمی گلکسی زد فلیپ ۴ را منتشر کرده است که طراحی و رنگ‌های آن را به ما نشان می‌دهد. 

براساس آنچه در تصاویر دیده می‌شود، گلکسی زد فلیپ ۴ از همان طراحی گلکسی زد فلیپ ۳ استفاده خواهد کرد اما ماژول دوربین آن تغییراتی خواهد داشت. به نظر می رسد این ماژول کمی برجسته‌تر شده و از طراحی دو رنگی برای آن استفاده شده است. 

در تصاویر می‌توان دکمه ولوم و سایر دکمه‌ها را در سمت راست و شیار سیم کارت را در سمت چپ مشاهده کرد.‌ اسپیکر و درگاه USB Type-C هم در قسمت پایین قرار دارند‌.

گلکسی زد فلیپ ۴ در رنگ‌های مشکی، طلایی، صورتی و آبی معرفی خواهد شد که همه آن‌ها را در تصاویر مشاهده می‌کنید. 

مشخصات گلکسی زد فلیپ ۴ (احتمالی)

انتظار می‌رود زد فلیپ ۴ مجهز به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی فول اچ دی پلاس از نوع sAMOLED و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز باشد و نمایشگر خارجی آن هم از نوع sAMOLED و دارای سایز ۲.۱ اینچ باشد. 

این گوشی احتمالا در داخل خود از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فست شارژ ۲۵ وات استفاده خواهد کرد. 

در بخش دوربین هم گفته می‌شود این گوشی از دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی (اصلی و فوق عریض) در پشت و یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید