با هیجان انگیزترین تفریحات و ورزش های آبی در کیش آشنا شوید! - تکفارس 
با هیجان انگیزترین تفریحات و ورزش های آبی در کیش آشنا شوید! - تکفارس 

با هیجان انگیزترین تفریحات و ورزش های آبی در کیش آشنا شوید!

کسری نراقی
۴ مرداد ۱۴۰۱ - 21:17
انواع-تفریحات-ابی-در-جزیره-کیش

کیش جاهای دیدنی و تفریحات آبی و هوایی زیادی زیادی دارد که هرکدام در نوع خود جذاب و هیجان‌انگیز هستند. به عنوان مثال با برخی از آن‌ها می‌توانید در آسمان پرواز کنید، با برخی دیگر مانند غواصی و اسکوتر، به دنیای زیر آب سفر کنید یا با قایق‌های متنوع آن در دریا به گشت و گذار بپردازید. پس برای داشتن بهترین تجربه در تور کیش لحظه آخری و آشنایی با تفریحات آبی این جزیره در ادامه با ما مطلب همراه باشید.

پرواز در آسمان با پاراسل

تصور کنید بتوانید بر فراز آسمان آبی و دریای مواج خلیج فارس پرواز کنید و غرق در هیجان و لذتی وصف‌ناشدنی شوید. پاراسل کیش این امکان را به شما خواهد داد که مناظر فوق‌العاده‌ی کیش را از ارتفاع ۱۵۰ متری تماشا کنید و در صورت دلخواه هنگام به پایان رسیدن آن، به مسئول مربوطه بگویید ارتفاع را کم کرده و شما را در آب بیاندازد. بدین ترتیب نه تنها در هوای گرم تابستان آب‌تنی خواهید کرد بلکه تجربه‌ی این پرواز لذت‌بخش کل روز را برایتان پرنشاط خواهد کرد. شما برای پاراسل جلیقه‌های مخصوص خواهید پوشید و چتر شما به قایق‌های تندور متصل خواهد شد. در پاسخ به پرسش «پاراسل این جزیره کجاست؟» نیز باید بگوییم برای بازدید از آن باید به سراغ سواحل مرجان، اسکله تفریحی دامون، پارک دلفین، ساحل سیمرغ و… بروید. قیمت این تفریح در ۱۴۰۱ حداکثر ۳۰۰ هزار تومان است.

ورزش هیجان انگیز فلای بورد

اگر به دنبال تفریحی سرتاسر ترس و هیجان و بالا بردن آدرنالین خود هستد، فلای بورد کیش بهترین انتخاب شماست. در این ورزش جذاب قرار است از طریق سوارشدن بر یک جت اسکی در آسمان معلق شوید! در حقیقت جت‌ها آب را با فشار به سمت پایین پمپاژ می‌کنند و شما خواهید توانست طعم شیرین رهایی از جاذبه را احساس کنید و برای مدتی در هوا معلق بمانید. پس اگر به تجربه‌های جدید و ورزش‌های جسورانه علاقه دارید حتما فلای بورد را امتحان کنید. هزینه این ورزش حداکثر ۴۵۰ هزار تومان ارائه می‌شود که می‌توانید بلیط آن را جداگانه خریداری کرده یا به صورت پکیج تفریحات ابی از مراکز مربوطه رزرو نمایید.

عاشقان سرعت بخوانند!

اگر شیفته سرعت و هیجان هستید؛ برای یک گشت دریایی فوق‌العاده با جت اسکی کیش آماده شوید. این ورزش یکی از جذاب ترین تفریحات ابی کیش بوده و تقریبا اغلب مسافران آن را حداقل یک بار تجربه می‌کنند. پس اگر قصد تجربه‌ی این تفریح هیجان‌انگیز را دارید همین حالا بلیط کیش را با تخفیف از آژانس مسافرتی قاصدک۲۴ خریداری کنید و سفر پرماجرای خود را آغاز نمایید.

جت-اسکی-کیش-کجاست

تجربه ای خاطره انگیز در قایق سواری

قایق سواری در گذشته تنها به گشت دریایی و ماهیگیری محدود می‌شد. در صورتی که امروزه با آمدن قایق‌های پیشرفته، فرصت تفریح و گردش بیشتر شده و شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌ی خود، یکی از آن‌ها را سوار شوید. در زیر به انواع قایق سواری در کیش اشاره می‌کنیم:

  • قایق بادبانی یا قایق کاتاماران: لحظاتی آرامش‌بخش در دریا که راندن آن نیازمند مهارت و تعادل کافی است.
  • قایق تندرو: یک گشت دریایی پرهیجان که از بهترین تفریحات ابی کیش شناخته می‌شود.
  • قایق های کف شیشه ای: تجربه‌ای کاملا جدید و منحصربه‌فرد که می‌توانید اعماق آب را با ماهی‌های رنگارنگ تماشا کنید.
  • کایاک پارویی یا پدالی: فرصتی مناسب برای ورزشی پرکالری و تفریحی لذت‌بخش که در کلوپ دریایی مارینا کیش ارائه می‌شود.
  • کریزی بوت: بهترین قایق رانی در کیش با قایق دیوانه که هیجانی ۲ برابر داشته و بهترین فرصت برای تفریح‌های دسته‌جمعی است.

سفر به دنیای زیر آب با غواصی

غواصی در کیش می‌تواند تجربه‌ای کاملا متفاوت نسبت به سایر تفریحات آن باشد؛ چرا که در این ورزش خبری از سرعت یا ارتفاع نبوده و تنها چیزی که مشاهده خواهید کرد شگفتی دنیای درون آب است. برای این کار تجهیزات مخصوصی در اختیارتان قرار می‌گیرد و پس از آموزش‌های لازم خواهید توانست سفر ماجراجویانه‌ی خود را به زیر دریا آغاز کنید.

غواصی-در-کیش

انواع تیوپ سواری در جزیره کیش

تیوپ سواری انواع متفاوتی دارد که در این جزیره‌ی رویایی می‌توانید از ۲ نوع شاتل سواری و بنانا سواری استفاده کنید. در شاتل سواری بر تیوپ‌های بادی سوار می‌شوید و با بستن کمربند ایمنی و پوشیدن جلیقه نجات، توسط یک قایق تندرو کشیده می‌شوید. در بنانا سواری نیز روند به همین صورت خواهد بود با این تفاوت که در یک تیوپ موزی شکل که به آن بنانا گفته می‌شود، سوار می‌شوید. همچنین از آنجایی که حفظ تعادل در این تفریح حرف اول را می‌زند؛ حتما محکم بر سرجای خود بنشینید تا در هنگام حرکت قایق تندرو در آب نیفتید.

اسکوتر از جدیدترین تفریحات جزیره

یکی از تفریحات آبی این جزیره که نوعی غواصی شناخته می‌شود، اسکوتر زیر دریایی است. با این دستگاه تا عمق ۱۰ متری آب پایین می‌روید و می‌توانید از نزدیک ماهی‌ها و مرجان‌های دریایی را مشاهده و حتی آن‌ها را لمس کنید. البته برای اسکوتر زیر دریایی کیش محدودیت‌هایی نیز وجود دارد که شامل داشتن حداقل ۱۵۰ متر و سن بالای ۱۲ سال می‌شود. قیمت اسکوتر زیر دریایی کیش حداقل ۳۴۰ هزار تومان است.

کایت سواری روی آب

کایت برد در کیش بسیار شبیه به اسکی روی آب و پاراگلایدر است که از طریق یک کایت و تخته اسکیت انجام می‌پذیرد. شما در این تفریح جذاب بر روی امواج آب اسکی خواهید کرد و نیروی حرکت و کشش خود را از طریق کایت دریافت می‌کنید. توصیه می‌کنیم برای کایت بردینگ کیش حتما از نیروی جسمانی کافی برخورددار باشید و اگر اخیرا عمل جراحی انجام داده‌اید از آن صرف نظر کنید. همچنین اگر برای این تفریح به کیش می‌روید؛ ایامی را انتخاب کنید که جزیره دارای آب‌وهوای مناسب و باد کافی باشد.

پس از آشنایی با تفریحات هیجان‌انگیز کیش نوبت به نحوه سفر به آن می‌رسد که در این بخش قصد داریم به آن بپردازیم. برای مسافرت به این جزیره و بازدید از جاذبه‌های گردشگری کیش می‌توانید از تورهای مسافرتی قاصدک۲۴ استفاده کنید که در کنار داشتن خدمات مناسب، از قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای برخوردار هستند. از بهترین تورهای آن می‌توانیم به تور کیش، دبی، تایلند، روسیه و… اشاره کنیم که به شیوه‌های هوایی و زمینی با قطار یا اتوبوس صورت می‌گیرند. البته استفاده از تورهای مسافرتی تنها روش سفر به کیش نیستند و شما می‌توانید به صورت جداگانه بلیط هواپیما کیش قاصدک۲۴ را تهیه کنید یا برای سفرهای زمینی از بلیط قطار و اتوبوس بندرعباس بهره ببرید. برای اقامت در این جزیره نیز حتما هتل های کیش را در بخش هتل وبسایت قاصدک۲۴ مشاهده کرده و با آگاهی از هزینه‌ها اقدام به خرید نمایید.

بیشتر بخوانید:

نکاتی که سفرتان را به جزیره کیش فراموش نشدنی می کنند!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.