اینستاگرام ابزارهای ریمیکس جدیدی برای سرویس ریلز عرضه کرد - تکفارس 
اینستاگرام ابزارهای ریمیکس جدیدی برای سرویس ریلز عرضه کرد - تکفارس 

اینستاگرام ابزارهای ریمیکس جدیدی برای سرویس ریلز عرضه کرد

افشین نوری
۳۱ تیر ۱۴۰۱ - 18:39
اینستاگرام

تیک تاک در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های دنیاست و به همین خاطر سایر شرکت‌ها سعی می‌‌کنند از روی این پلتفرم کپی‌برداری کنند.

اینستاگرام هم برای رقابت با تیک تاک، سرویس ریلز را در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی کرد و تاکنون قابلیت‌های مختلفی برای آن عرضه کرده است. حالا وب‌سایت Engadget گزارش داده است که متا ابزارهای ریلز جدیدی به این پلتفرم اضافه کرده است. 

این ابزارها باعث خواهند شد تا ایجاد ریلزها راحت‌تر شود بطوریکه شما علاوه بر ریمیکس ویدیوها قادر به ترکیب عکس‌ها نیز در ویدیوهای ریلز خود خواهید بود.

متا همچنین لی‌اوت‌های مختلفی برای ریمیکس ویدیوها ارایه کرده است. شما همچنین می‌توانید ویدیوی ریمیکس را به انتهای ویدیوی اصلی اضافه کنید. متا تمپلیت‌های جدیدی نیز به سرویس ریلز اضافه کرده است. این تمپلیت‌ها شامل افکت‌های صوتی و تصویری آماده می‌شوند و ‌شما می‌توانید از هر کدام آن‌ها براساس نیاز خود استفاده کنید‌. این تمپلیت‌ها با کلیک کردن روی آیکون دوربین قابل دسترس هستند. شما همچنین می‌توانید به‌طور همزمان با دوربین‌های پشت و جلو ‌گوشی ویدیو ضبط کنید.

قابلیت بعدی، تبدیل شدن همه ویدیوهای کمتر از ۱۵ دقیقه اینستاگرام به ریلز است که باعث خواهد شد تا تعامل کاربران با ویدیوهای ریلز بیشتر شود.

بد نیست بدانید که اینستاگرام اخیرا قابلیت Subscriptions را خالقان محتوا ارائه کرده است تا آن‌ها بتوانند از طریق آن درآمدزایی کنند. در هر حال، به نظر می‌رسد که اینستاکرام در ماه‌های آینده قابلیت‌های بیشتری به سرویس ریلز خود اضافه خواهد کرد.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.