شایعه: شیائومی در حال توسعه رابط کاربری MIUI 14 است - تکفارس 
شایعه: شیائومی در حال توسعه رابط کاربری MIUI 14 است - تکفارس 

شایعه: شیائومی در حال توسعه رابط کاربری MIUI 14 است

افشین نوری
۳۱ تیر ۱۴۰۱ - 10:51
رابط کاربری MIUI 14

در حالیکه رابط کاربری MIUI 13 به تدریج در حال عرضه شدن است و ظاهرا آپدیت MIUI 13.5 نیز در راه است، به نظر می‌رسد شیائومی خود را برای عرضه MIUI 14 هم آماده می‌کند‌. ‌

وب‌سایت Xiaomiui.net امروز فاش کرده است رابط کاربری MIUI 14 به همراه اسم رمزی nuwa در داخل کدهای اپلیکیشن‌های سیستمی شیائومی پیدا شده است. اسم رمزی nuwa ظاهرا اشاره به گوشی شیائومی ۱۳ دارد که قرار است اواخر امسال معرفی بشود. 

این کدها نشان‌ می‌دهند که شیائومی هم‌اکنون در حال توسعه رابط کاربری مذکور است و احتمالا آن را به‌همراه سری شیائومی ۱۳ عرضه خواهد کرد. هنوز اطلاعات زیادی درباره مشخصات این سری در دسترس نیست ولی گفته می‌شود مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام خواهد بود. 

طبق اطلاعاتی که وب‌سایت Xiaomiui.net فاش مرده است ظاهرا شیائومی رابط کاربری MIUI 13.5 را اصلا عرضه نخواهد کرد و به جای آن MIUI 14 را مستقیما در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

شیائومی رابط کاربری MIUi را برای اولین بار ۱۲ سال پیش در تاریخ ۱۶ آگوست معرفی کرد و انتظار می‌رود امسال در این تاریخ رویدادی را برگزار کند و باید منتظر بمانیم و ببینیم این شرکت چینی چه سورپرایزهای برای ما دارد. 

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید