گوشی ردمی K50 اولترا با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس در راهست - تکفارس 
گوشی ردمی K50 اولترا با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس در راهست - تکفارس 

گوشی ردمی K50 اولترا با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس در راهست

افشین نوری
۳۱ تیر ۱۴۰۱ - 10:02
ردمی K50 پرو

ظاهرا شیائومی خود را برای معرفی چند گوشی دیگر آماده می‌کند و حالا کانال Digital Chat Station اطلاعات تازه‌ای را درباره این گوشی‌ها فاش کرده است. 

به گفته این کانال، یکی از این گوشی‌ها ردمی K50 اولترا است و ظاهرا مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس خواهد بود و قبل از سری ردمی نوت ۱۲ معرفی خواهد شد. 

شیائومی بعد از معرفی گوشی‌های رد‌ه‌بالای شیائومی ۱۲S ظاهرا به فکر ارائه چند مدل دیگر با جدیدترین تراشه شرکت کوالکام است. 

براساس اطلاعات امروز، نام این گوشی ردمی K50 اولترا خواهد بود و از نظر مشخصات بالاتر از گوشی‌های ردمی K50 گیمینگ و K50 پرو قرار خواهد داشت. گفته می‌شود این گوشی احتمالا ماه آینده معرفی خواهد شد ولی هنوز هیچ چیز قطعی نیست. این گوشی احتمالا از یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی آمولد با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات بهره خواهد برد.

البته شایعاتی نیز وجود دارد مبنی بر اینکه این گوشی ممکن است با نام ردمی K50S پرو معرفی شود.‌

از طرف دیگر، شیائومی در حال توسعه نسل بعدی سری ردمی نوت نیز است که طبق اطلاعات امروز ظاهرا در سه ماهه چهارم امسال معرفی خواهد شد. این شرکت چینی به‌تازگی سری شیائومی نوت ۱۱T را به‌عنوان نسخه میان‌رده سری نوت ۱۱ معرفی کرده بود و حالا باید منتظر ماند و دید برنامه‌های این شرکت برای آینده چیست.

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.