مایکروسافت ظاهراً در حال توسعه سرفیس دئو ۲ لایت با قیمت ارزان‌تر است - تکفارس 
مایکروسافت ظاهراً در حال توسعه سرفیس دئو ۲ لایت با قیمت ارزان‌تر است - تکفارس 

مایکروسافت ظاهراً در حال توسعه سرفیس دئو ۲ لایت با قیمت ارزان‌تر است

افشین نوری
۳۰ تیر ۱۴۰۱ - 18:58
مایکروسافت سرفیس دوئو ۲

مایکروسافت ظاهرا روی نسخه ارزان قیمت سرفیس دئو ۲ به نام سرفیس دئو ۲ لایت کار می‌کند‌. این نسخه به‌تارگی در صفحه eBay رویت شده بود که بعد از چند ساعت از این صفحه حذف شد.‌

طبق اطلاعات این صفحه، نسخه لایت سرفیس دئو ۲ از یک تراشه اسنپدراگون میان‌رده با عملکرد پایین‌تر از اسنپدراگون ۸۸۸ (در سرفیس دئو ۲) استفاده خواهد کرد و از نظر طراحی نیز گوشه‌های آن کمی گردتر و پنل پشت آن مات‌تر و سیستم دوربین آن کوچکتر خواهد بود. همچنین برخلاف مدل اصلی، هر دو نمایشگر این گوشی مسطح خواهند بود. 

سرفیس دئو ۲ لایت

طبق اطلاعات امروز، نام رمزی این دستگاه Cronos خواهد بود و احتمالا اواخر امسال معرفی خواهد شد.  ‌

در حال حاضر، سرفیس دئو ۲ از دو نمایشگر ۵.۸ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۳۴۴ در ۱۸۹۲ پیکسل بهره می‌برد و پوشش محافظ آن از نوع گوریلا گلس ویکتوس است. نرخ تازسازی هر دو نمایشگر ۹۰ هرتز است. این دستگاه در حالت کاملا باز تبدیل به یک تبلت ۸.۳ اینچی می‌شود. در پشت این گوشی یک دوربین اصلی و یک دوربین تله‌فوتو  ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی وجود دارد. حافظه رم این گوشی ۸ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت است. 

در حالیکه سرفیس دئو ۲ از اتصال ۵G پشتیبانی می‌کند، هنوز مشخص نیست که قابلیت‌های ارتباطی نسخه لایت چه خواهد بود. از طرف دیگر به نظر می‌رسد که مایکروسافت سیستم عامل اندروید ۱۲L را برای هر دو‌ گوشی فوق ارائه خواهد کرد. 

صفحه eBay قیمت نسخه لایت سرفیس دئو ۲ را ۷۵۰ دلار ذکر کرده بود که تقریبا نصف قیمت نسخه اصلی است و باید منتظر بمانیم و ببینیم مایکروسافت درنهایت این‌ گوشی اقتصادی را با چه مشخصاتی معرفی می‌کند. نظر شما در این‌باره چیست؟

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید