متأسفانه هنوز هم سبک بازی های خشن در حال گسترش است - تکفارس 
متأسفانه هنوز هم سبک بازی های خشن در حال گسترش است - تکفارس 

متأسفانه هنوز هم سبک بازی های خشن در حال گسترش است

saeedeh_cj
۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - 17:59
متأسفانه هنوز هم سبک بازی های خشن در حال گسترش است - تکفارس 

طی چند سال اخیر تعداد تولید بازی های خشونت آمیز و سبک اکشن به شدت گسترده تر شده و طرفداران این سبک بازی ها هم روز به روز در حال زیادتر شدن هستند به صورتی که اگر بازی کمی اکشن در آن نداشته باشد بازی دخترانه محسوب می شود!

در این راستا یکی از پروفسورهای صاحب فکر که در نمایشگاه E3 حضور یافته بود به شدت ابراز نگرانی کرد.

بعد از نمایشگاه بزرگ E3 آقای Brad Bushman گفت:« متأسفانه هنوزهم هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه این وضع به زودی متوقف خواهد شد نمی بینیم.

2559558-mortalkombatx_kotal_scorpion_snowforest_choke

اگر شما نیز کنفرانس خبری امسال E3 را دیده باشید قطعا شاهد شکستن دنده های حریف در دموی بازی Call of Duty :adcanced Warefare و سربردین با گیوتین در سری جدید بازی Assassian Creed Unity و همچنین صحنه های گرافیکی کشت و کشتار در بازی Mortal Kombat X بوده اید. چنین صحنه هایی در این سبک بازی های خشونت بار به شدت در حال گسترش است و به نظر می رسد هرگز به این زودی ها هم متوقف نخواهد شد البته اینها همه به گفته پروفسور دانشگاه اوهایو Brad Bushman است که ادعا کرده است که تمامی بازی هایی که انجام می دهید بر روی سبک زندگی شما نیز تأثیر خواهند گذاشت.

آقای Bushman  پروفسور روانشناسی و ارتباطات در گفتگو با روزنامه Associated Press همچنین افزود«به نظر می رسد که همینطور که زمان به پیش می رود ، خشونت آمیز تر شدن و واقعی تر شدن و گرافیکی تر شدن بازی های نیز با آن به پیش می رود، تمام تحقیقاتی که من در زمینه بازی های ویدئویی انجام دادم نشان دهنده تأثیر گذاری آنها بر روی عملکرد مغز انسان ها به خصوص کودکان است که پرخاشگری در بازی کنده را افزایش می دهد و شخص بازی کننده را در برابر رنج و درد دیگران کاملا بی احساس می کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.