اپل آپدیت های iOS 15.6 و iPadOS 15.6 را منتشر کرد - تکفارس 
اپل آپدیت های iOS 15.6 و iPadOS 15.6 را منتشر کرد - تکفارس 

اپل آپدیت های iOS 15.6 و iPadOS 15.6 را منتشر کرد

افشین نوری
۳۰ تیر ۱۴۰۱ - 10:14
اپل

اپل امروز آپدیت‌های جدید iOS 15.6 و iPadOS 15.6 را برای رفع باگ‌های موجود این سیستم‌عامل عرضه کرد. این در حالیست به‌تازگی اولین نسخه بتا عمومی iOS 16 و iPadOS 16 منتشر شده است و نسخه پایدار آنها قرار است مهرماه امسال عرضه شود.

آپدیت‌های iOS 15.6 و iPadOS 15.6 عمدتا برای رفع باگ‌های قبلی ارائه شده‌اند که این باگ‌ها شامل پُر نشان دادن حافظه دستگاه در حالیکه حافظه دستگاه جای خالی زیادی دارد، مشکل کند شدن دستگاه در هنگام اجرای قابلیت بریل و مشکل سافاری برای باز کردن خودکار تب‌ها می‌شوند.

اپل در کنار این‌ها یک قابلیت جدید هم برای اپلیکیشن TV عرضه کرده است که به شما اجازه خواهد داد تا پخش رویدادهای ورزشی زنده را ریستارت یا متوقف کنید.

هر دو آپدیت iOS 15.6 و iPadOS 15.6 از طریق بخش تنظیمات دستگاه‌های آیفون و آیپد قابل دانلود و نصب خواهند بود. اگر هم قصد نصب آپدیت iOS 16 را دارید می‌توانید در مرورگر خود به صفحه Apple Beta Software Program بروید و‌ در آنجا ثبت‌نام ‌کنید. در حال حاضر، گوشی‌های آیفون ۸ و ‌بالاتر، از این سیستم‌عامل پشتیبانی می‌کنند. ‌

آپدیت iOS 16 تغییرات و قابلیت‌های مختلفی را ارائه است که آزادی عمل بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.‌ کاربران امکان شخصی‌سازی بیشتری در این آپدیت دارند و اطلاعات بیشتری را در صفحه اصلی گوشی خود مشاهده خواهند کرد. کاربران همچنین بدون سوایپ کردن به منوهای دیگر می‌توانند ویجت‌های مختلف را در صفحه هوم گوشی خود مشاهده کنند. 

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید