اینتل از کارت گرافیک آرک A770 لیمیتد ادیشن رونمایی کرد - تکفارس 
اینتل از کارت گرافیک آرک A770 لیمیتد ادیشن رونمایی کرد - تکفارس 
اینتل از کارت گرافیک آرک A770 لیمیتد ادیشن رونمایی کرد - تکفارس 

اینتل از کارت گرافیک آرک A770 لیمیتد ادیشن رونمایی کرد

مهدی حلوائی
۲۵ تیر ۱۴۰۱ - 18:14
اینتل آرک A770

اینتل اخیراً از کارت گرافیک آرک A550 رونمایی کرده بود و حالا امروز دو تن از اعضای این شرکت در کانال یوتیوب LinusTechTips نسخه لیمیتد ادیشن کارت قدرتمندتر آرک A770 را به نمایش گذاشتند. این نسخه از کارت آرک A770 از سیستم خنک‌سازی سفارشی با نور RGB بهره می‌برد.

بر اساس اطلاعات منتشرشده در کانال LinusTechTips، آرک A770 اولین کارت گرافیک شرکت اینتل است که بازی‌ها را با بهترین کیفیت اجرا کرده و در بحث اورکلاک نیز با مشکلی مواجه نمی‌شود. این کارت از دو فن خنک‌کننده، سه درگاه DisplayPort، یک درگاه HDMI، یک کانکتور ۶ پین و یک کانکتور ۸ پین بهره برده است.

در حال حاضر هنوز مشخصات دقیق آرک A770 در دسترس نیست اما گمانه‌زنی‌های قبلی به استفاده‌ی این کارت از ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی GDDR6 و تراشه‌ی گرافیکی ACM-G10 با ۳۲ هسته‌ی Xe اشاره کرده‌اند. آرک A770 قدرتمندترین کارت از سری کارت‌های آرک الکمیست (Arc Alchemist) بوده و قرار است که در تابستان سال جاری میلادی به بازار عرضه شود.

نظر شما در مورد کارت‌های گرافیک شرکت اینتل چیست؟ به‌نظر شما آیا کارت‌های این شرکت توان رقابت با محصولات انویدیا و ای ام دی را دارند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: VideoCardz

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید