تصاویر نمونه معیوب آیفون ۱۴ پرو مکس لو رفت - تکفارس 
تصاویر نمونه معیوب آیفون ۱۴ پرو مکس لو رفت - تکفارس 

تصاویر نمونه معیوب آیفون ۱۴ پرو مکس لو رفت

افشین نوری
۲۴ تیر ۱۴۰۱ - 10:20
آیفون 14 پرو مکس

هفته گذشته تصاویر نمونه های معیوب سری آیفون ۱۴ به بیرون درز پیدا کرد که پنل پشت  چهار مدل آن را در دو سایز متفاوت نشان می‌داد، حالا تصاویر قسمت جلویی نمونه اولیه آیفون ۱۴ پرو مکس  منتشر شده است. ‌

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این مدل به جای ناچ از بریدگی هول پانچ دوگانه برای میزبانی از دوربین سلفی و سیستم فیس آیدی استفاده خواهد کرد و بریدگی بزرگتر مربوط به فیس آیدی و بریدگی کوچکتر مربوط به دوربین سلفی می‌شود.

 آیفون ۱۴ پرو مکس

به نظر می‌رسد امسال تفاوت بین مدل‌های پرو و غیر پرو سری آیفون ۱۴ بیشتر از سال گذشته خواهد بود. برای مثال، امسال در حالیکه مدل‌های غیرپرو از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد، مدل‌های پرو از یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی بهره خواهند برد. 

از طرف دیگر اپل امسال قصد دارد در مدل‌های پرو آیفون ۱۴ از تراشه جدید A16 استفاده کند در حالیکه در مدل‌های غیرپرو همچنان از تراشه A15 بهره خواهد برد. ضمن اینکه مدل‌های غیر پرو همچنان از ناچ استفاده خواهند کرد . با این حال، امسال نمایشگر همه مدل‌های آیفون ۱۴ دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود.

در هر حال، اپل امسال قصد دارد با متمایز کردن مدل‌های پرو مشتریان زیادی را جذب آن‌ها بکند و باید منتظر بمانیم و ببینیم این تغییرات چه تاثیری در فروش آن‌ها خواهد داشت.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید