سامسونگ گلکسی M13 5G و M13 4G را معرفی کرد - تکفارس 
سامسونگ گلکسی M13 5G و M13 4G را معرفی کرد - تکفارس 

سامسونگ گلکسی M13 5G و M13 4G را معرفی کرد

مهدی حلوائی
۲۳ تیر ۱۴۰۱ - 15:10
سامسونگ گلکسی M13

سامسونگ امروز دو گوشی جدید از خانواده‌ی گلکسی M با نام‌های گلکسی M13 5G و گلکسی M13 4G را در کشور هند معرفی کرد. این نسخه از گلکسی M13 4G از نظر طراحی و سایز باتری با مدل عرضه‌شده در ماه می تفاوت دارد.

نسخه‌ی جدید گلکسی M13 4G از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، نمایشگر ال سی دی ۶.۶ اینچی با وضوح +FHD و تراشه‌ی اگزینوس ۸۵۰ بهره برده و ترکیب دوربین‌های آن شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

در طرف دیگر، گلکسی M13 از نمایشگر ال سی دی ۶.۵ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است. این گوشی همچنین به تراشه‌ی دایمنسیتی ۷۰۰، رم ۴/۶ گیگابایتی و تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل ارتقا از طریق شیار کارت میکرو اس‌دی مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به رابط کاربری One UI 4 مبتنی بر اندروید ۱۲، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.

سامسونگ گوشی‌های جدید گلکسی M13 را در سه رنگ آبی، قهوه‌ای و سبز در تاریخ ۱ تیر به بازار عرضه می‌کند. قیمت نسخه‌ی پایه‌ی گلکسی M13 4G و M13 5G با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به‌ترتیب ۱۵۰ و ۱۷۵ دلار اعلام شده است.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.