آغاز پیش فروش مایکروسافت Surface 3 - تکفارس 
آغاز پیش فروش مایکروسافت Surface 3 - تکفارس 

آغاز پیش فروش مایکروسافت Surface 3

saeedeh_cj
۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - 13:01
015microsoft-surface-pro-3-product-photos

سری سرفیس مایکروسافت که شامل تبلت و کامپیوتر همه در یک دستگاه به نام Surface است از امروز پیش فروش می شود.

از ابتدای شروع کار تا به حال این دستگاه موافقان و مخالفان زیادی داشته است،اما به نظر می رسد که روز به روز در حال پیشرفت است.امروز نیز آخرین نسخه عرضه شده مایکروسافت  Surface پیش فروش خود را آغاز کرد .gsmarena_002

اگر شما نیز از آن دسته طرفداران دستگاه های سرفیس هستید که می خواهید با همه قابلیت های این دستگاه به صورت آنلاین آشنا شوید می توانید سری به سایت اصلی شرکت مایکروسافت بزنید و تمام جزئیات این دستگاه را مشاهده کنید.

دستگاه Surface 3 دارای صفحه نمایش شفاف ۱۲ اینچی است و ۱.۷۶ پوند نیز وزن دارد . تکیه گاه لولایی پشت این دستگاه تجربه استفاده از آن را بر روی پای کاربران راحت تر و لذت بخش تر کرده است ، البته نمی توان قلم دستگاه سرفیس را ندیده گرفت چرا که کار را برای کاربران به وضوح آسان تر کرده به خصوص برای کسانی که می خواهند عکس های خود را با فتوشاپ ویرایش کنند می توانند از این قلم استفاده کرده و در زمان خود بسیار صرفه جویی کنند. بر روی این قلم که شرکت مایکروسافت بسیار از آن تبلیغ کرده است و از آن به عنوان نقطه قوت دستگاه یاد کرده است دکمه ای تعبیه شده که با یک بار فشار دادن آن به سرعت یک یادداشت باز می شود که می توانید هرچه می خواهید در آن بنویسید و نه تنها به صورت اتوماتیک ذخیره می شود بلکه به صورت اتوماتیک به سیستم رایانش ابری هم که برای کلیه دستگاه های مایکروسافت در دسترس است منتقل می شود.

شرکت مایکروسافت علاوه بر این ها قاب و کاور دستگاه را تغییر داده و صفحه تاچ پد دستگاه را نیز بزرگتر کرده و قابلیتهای آن را بهبود بخشیده تا کار برای کاربران دستگاه های سرفیس راحت تر و درصد رضایت کاربران بیشتر شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.